ScatexX Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hei, Jeg og en kamerat driver å diskuterer følgende tema: hvilke er best, High Warlord's Spellblade sammen med High Warlord's Tome of Destruction eller Staff of the Shadow Flame? Vi har konkludert med: HWL's Tome of Destruction + HWL's Spellblade: 14+17 = 31 Stamina 16+8 = 24 Intelect 0 = 0 Sprit 1 % Crit 92 Spelldamage Staff of the Shadow Flame: 24 Stamina 29 Intelect 18 Spirit 2 % crit 84 spelldamage Jeg mener at staffen er klart bedre (kanskje fordi jeg har den selv), men han mener motsatt. Så jeg trenger litt hjelp til å overbevise han, eller motsatt. Endret 14. januar 2007 av ScatexX Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hva legger han til grunn for å foretrekker HWL-utstyret? Jeg ville ha foretrukket staven.. Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det kommer litt ann på hva slags klasse du er, og hva du driver med mest, PvP, eller Pve? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 9 av 10 tillfeller så er staven bedre. Syns selv staven er best uansett PvP eller PvE pga av den critten extra gir mere DPS en den lille forsjellen i +dmg. HWL settet kan väre bedre om du har dårlig gear fra begynnelsen og mangler stamina. Lenke til kommentar
Energi Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kommer an på klasse/spec. Jeg er affliction lock og ville derfor gått for 1h+offhand combo. Lite bruk for crit med denne specen. +dmg, stam teller mer enn crit/int for meg. Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Det er jeg enig i, har Warlock selv (er ikke den som har staffen), og jeg ville heller hatt comboen. Uansett jeg er Elemental Shaman, og mener staffen er bedre - jeg skal ikke skaffe meg komboen, det var bare for å få bekreftelse på spørsmålet. BTW: Prøvde å skifte emnetittel, vet ikke om det er noe bedre, igjen nevner jeg at det er vanskelig å finne en tittel for emnet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hadde jeg skulle valgt med locken min hadde jeg tatt staffen. Det er jo mindre spelldamage på den som jo er viktig men 2% crit er en god del bedre enn 10 ekstra spelldmg. Det er også mer Intellect på den og Staminaen er fin nok den. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 For en caster med frostbolt eller shadowbolt eller lignende er staff of shadow flame best fordi den har crit OG mye spelldamage. For en shadowprest som for det meste ikke har spells som kan critte så ville jeg heller gått for mye +spelldamage enn crit. Greit nok at mind blast kan critte men tviler på at den blir brukt så mye i raids Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor alle dere sier staffen. Kanskje fordi det er zomgwtf Nefarian-drop? For min del synes jeg at 70 hp og 8 spelldamage er bedre enn 1 crittchance og 75 mana (spirit er så care uansett) Endret 14. januar 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er jeg enig i, har Warlock selv (er ikke den som har staffen), og jeg ville heller hatt comboen. Uansett jeg er Elemental Shaman, og mener staffen er bedre - jeg skal ikke skaffe meg komboen, det var bare for å få bekreftelse på spørsmålet. BTW: Prøvde å skifte emnetittel, vet ikke om det er noe bedre, igjen nevner jeg at det er vanskelig å finne en tittel for emnet. 7717082[/snapback] Staffen. Og har man allerede staffen fra før er det uhyre lite lurt å gå etter det andre alternativet, med tanke på hvor mye arbeid som må til og honouren man kunne brukt på andre ting isteden. Staffen uten å nøle. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Som shadowpriest ville jeg klart valgt komboen. Ihvertfall med tanke på pvp. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Komboen er klart best, ihvertfall i pvp. Men er ikke så veldig stor forskjell så jeg ville valgt staffen pga utseende. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ville trolig valgt staffen for utseende selv Dessuten, på magen hadde jeg lett tatt staffen for extra crit uansett. På warlocken hadde komboen vært bedre, men staffen ser så badass ut! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg tror jeg hadde valgt Staven, men bare pga. ekstra crit.. Spiller destro lock, så crit er viktig.. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Som Dot-Machine Warlock så er det vel mest dmg og stats som er tingen, så comboen er best der. For mages ville jeg kanskje valgt staffen, samma for priests. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Minimal forskjell på de der mener nå jeg. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Som prest ville jeg tatt mageblade+offhand pga mer spell dmg og mer stamina.. For meg er det bedre til PvP, noe som jeg driver med en del for tiden... (har benediction....) Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 "Jeg hadde tatt staffen" Med tanke på droprate og hvor mange av dere som har guild som faktisk tar neffy, og hvor stor sjanse det er for at dere får den staffen, hvis den dropper.. og igjen hvis guilden i det hele tatt klarer dragen. mage og destro/demolock tar staff afflictionlock tar comboen, mener jeg Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Har GM spellblade og offhand. Sparte dkp til å ta Neffy staven før uberpatchen som gjorde det mulig å få seg grom våpna på en enkel og grei måte. Valgte å gå for pvp rewards isteden pga det er lettere å anskaffe. Man har faktisk bare en sjangs pr uke å få seg denne staven. Ja, da skal den jo som kjent droppe også, du skal også være i en guild som tar Neffy. Det er jeg, men likevel vlagte jeg GM comboen. Forklarer mine synspunkter hvorfor. Jeg mener comboen er bedre fordi: Du får mer spellpower. (Viktigere enn +1 crit for en frostmage) Crits er lucky shots. Effektiv spelldamage er det beste for frost mages pve messig. (Mulig staven er bedre for en firemage i pvp) Men hadde jeg vært fire ville jeg brukt comboen for det pga pve. Spelldamage -->Crit anytime for mages. Nå som TBC her release er stamina en avgjørende faktor, der må også staven se seg slått. Eneste som jeg liker staven for er Look. Den ser bra ut. Jeg skal ikke utale meg om hvordan staffen er i forhold til comboen for eks. priest og lock. Mangler innsikt til det. Endret 15. januar 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor alle dere sier staffen. Kanskje fordi det er zomgwtf Nefarian-drop? For min del synes jeg at 70 hp og 8 spelldamage er bedre enn 1 crittchance og 75 mana (spirit er så care uansett) 7717484[/snapback] Må si meg enig der, Lett 70 hp og 8 spell dmg. Er så lett og maxe ut crit på annet gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå