bucketofcack Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hallo! Var syk på en eksamen i desember og og har fått utsatt den til den 17. så jeg sitter her og leser og har funnet ut at jeg ikke kommer gjennom alt stoffet i tide. Pensum er på 6 kapittel, hvorav de 4 første og de 2 siste omhandler helt forskjellig stoff. På eksamen i desember fikk de kun spørsmål fra de 4 første kapitlene. Enten får jeg blandings eller så får jeg fra de 2 siste, eller? Lurer derfor på om noen av dere har erfaring med utsatt/konte - eksamen og forskjellene i oppgavene som blir gitt? Er de motsatt, samme, eller spiller det ingen rolle? Noen som har peiling? Plz! Begynner å få nerver her Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har erfart at enkelte faglærere er så late at de lager konteeksamen tilnærmet lik den ordinære eksamen. Det eneste som var ulikt var et par tall. Dette var på høgskolenivå, men om du kan være like heldig kan man jo bare spekulere i. Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Får virkelig håpe han gidder å lage en ny oppgave, arbeidsmarkedsanalyse er nitrist.. Flere som har hatt konte eller utsatt? Come on, sleng inn et innlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå