christoffers Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Trenger jeg en CPU kjøler til Min Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket775 4MB, BOXED m/vifte. Jeg har ikke så store planer med å overklokke, men har hørt at det kan være lurt med en ordentlig vifte. Isåfall visst jeg trenger det, kan man ta av den orginale vifta på CPU'en? er det farlig, vanskelig? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er det nødvendig meg ny kjøler da? Skjekk med everst! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Trenger jeg en CPU kjøler til Min Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket7754MB, BOXED m/vifte. Jeg har ikke så store planer med å overklokke, men har hørt at det kan være lurt med en ordentlig vifte. Isåfall visst jeg trenger det, kan man ta av den orginale vifta på CPU'en? er det farlig, vanskelig? 7714641[/snapback] Vifta sitter ikke på selve CPUen, men på hovedkortet og er veldig enkel å bytte ut. Jeg ville anbefalt deg å kjøpe en ny vifte, da boxed-viften kjøler dårlig og bråker. Anbefaler deg en Scythe Ninja PLUS som du får for 398,- fra Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå