anolop Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Her prøver jeg å lage en tråd om spilling av Call of Duty 2 online. Det er bare å legge igjen noen gamertag (vet det finnes tråd om DET), eller avtaler.. Kamp i kveld klokka 21.00 om hoen har lyst... Gamertag: anolop Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg er med! Spiller faktisk Call of Duty 2 fortsatt, til fordel for treeren. Så du kan vel trygt si at jeg er med, jeg har fri hele kvelden. Gamertag: Bygdedyret Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Ok, selv om jeg ikke fikk det beste resultatet , var dette vellykket!! Annbefaler flere som er interessert til å spille CoD2 til å melde seg.. Det blir flere matcher Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Ja, det var grisekult til slutt! Deatmatch-bonanza til det ytterste! Vår kjære MrHagen eide stort sett alt som vanlig, men det er like gøy uansett. Du skulle vært med helt til vi hadde pistolfight i Vossenack og Kalach, anolop! Det var grisefett. Ser frem til flere matcher, og det hadde vært gøy om flere herfra hadde blitt med! Endret 14. januar 2007 av Aylars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå