Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med CoD gjennom router

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har da et problem med Call of Duty (CoD, det første i serien).

Jeg og en kammerat prøver og spille CoD Multiplayer, men bare en kan få opp server-listen samtidig som får den andre bare "Contacting Master Server". Det merkelige er at når den ene trykker refresh server list, så oppdateres den andre sin server liste.

Hvis den ene joiner en server, så kan den andre (etter en liten stund) motta server listen fra Master, og så eventuelt spille på andre servere.

I og med at vi begge går gjennom samme router og internett linje har vi samme IP-addressen. Noen som vet hvordan vi kan få forskjellige?

Routeren er av typen Gigabyte GN-BR01G. Jeg har prøvd Port Forwarding, men til liten nytte ser det ut som..

Noen som kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere behøver ikkje å lage server på nette. Og ein ting til, Tipper dere sitter med ein nedlasta versjon. Vist dere tenker litt så finner dere feilen. xxxx-xxxxx-xxxx-xxxx

EDIT: Lag server på LAN, da funker da sikkert. Vist ikkje så tenk på det over :D

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Vi sitter begge med KJØPT versjon, siden begge liker å spille online. Vi har spillt online med hverandre når vi ikke har lan, da fungerer det selvsagt fint.

Vi har spillt mot hverandre over LAN, men det blir kjedelig siden det bare er oss, og vennen min er mye bedre enn meg :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...