RamGuy Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei, Jeg trenger en måte, eller et program som kan auto klikke enter tasten for meg, sånn cirka hvert 10 - 60sekund.. Vet om "Auto Mouse Clicker" programmer og sånt, men det må trykke enter knappen, ikke "mouse klikke".. Hvis dere skjønner.. Noen måte jeg kan få til det på ? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tør jeg spørre hva det skal brukes til? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) det går 10sekkund mellom hver gang du får lov til å sende "nudge" på msn.. Mn da bruker enn kansjke ikke enter.. Endret 13. januar 2007 av Sempron Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Skal bruke det til å "re-logge" på Lord of the Rings Online BETA.. Admins ber oss bare prøve og prøve å re-logge, og jeg gidder ikke å sitte hele dagen å klikke login hvert 5sek.. Derfor ville det hvert fint om PC-en gjorde det for meg.. Hva har det uansett med saken å gjøre egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå