Testing342 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Noen som har et tips til en god kalibrerings-dvd for en Sony KDL-32U2000 LCD-TV, og hvor det isåfall er mulig å kjøpe denne? Er det noen dvd'er jeg absolutt bør holde meg borte fra? Alle tips mottas med takk...Og husk, billig er bra! Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Noen som har et tips til en god kalibrerings-dvd for en Sony KDL-32U2000 LCD-TV, og hvor det isåfall er mulig å kjøpe denne? Er det noen dvd'er jeg absolutt bør holde meg borte fra? Alle tips mottas med takk...Og husk, billig er bra! 7714092[/snapback] Kjøpte Monster/ISF HDTV Calibration Wizard på Elkjøp. Er også mulig å kjøpe på Komplett, men da kommer frakt i tillegg. Prisen er 349 kr både på Elkjøp og Komplett. Enkel og god DVD som veileder deg gjennom de viktigste innstillingene for å få riktig bilde. Bladet Lyd og Bilde har testet denne DVD'en tidligere og gitt positive tilbakemeldinger. Endret 13. januar 2007 av johanch Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kanskje The Calibrator, fant den ikkje på nettbutikken dog. Eller Digital Video Essentials som eg har sjølv. Lenke til kommentar
Testing342 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Takk for raske og gode svar...Den Monster-saken virket passende til mitt formål, da jeg i første omgang er mer interessert i god brukervenlighet enn lassevis med innstillingsmuligheter. Lyd & Bilde-testen virket god også, så mulig jeg ender opp med den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå