Chalciporuspiperatus Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Hei. Litt sent nå, men jeg tenkte på å ta turen til TG med en venn, så jeg er ute etter 2 TG biletter. Første gang, så jeg har et par spørsmål; 1. Hva er standardpris på bilett? 2. Hva er en god bruktpris? 3. Hvordan burde jeg komme meg nedover? (bor i trondheim) 4. Noen som har 2 biletter til overs, eller noen som vet om noen som har? Takker! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Tror det er utsolgt. (?) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) 1. 670kr 2. 1000kr og oppover(Så sant ikke noen bestemmer seg for å være hyggelig) 3. Tog, få noen til å kjøre deg. Du må ta minibuss eller taxi fra Togstasjonen i hamar(tror jeg). 4. Nope 5. Hold deg i køen, begge to. Er dere heldige er det noen som leverer tilbake. Tråden er feilpostet. Larzemannen: Det er en grunn til at han skriver han er sent ute og på jakt etter to biletter. Endret 13. januar 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Hm, ja, tenkte det kansje var en feilpost. Shit happens, men anyway; The Gathering 2007 ticket + ticketing fee Sold out 640 + 30 [Approval needed] TG07 Demoscene ticket Yes 670 [Approval needed] TG07 Elite Gamer ticket Yes 670 [Approval needed] TG07 Foreigner ticket Hva er dette? Elite gamer? foreigner? Er dette noe som gir meg begrensninger etc? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Elite Gamer: Om du er invitert til lanet/ er kjent gamer. (Dvs: Spiller for NiP, SK osv.., bare to profesjonelle lag tatt ut fra Cs 1.6 verden.) eller du er en kjent spiller. Demoscene: Kanskje en som skal ha stage-opptreden? Foreigner: Kommer fra utlandet, danmark, langveisfra... osv. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kan prøve og snakke dansk så godt som mulig og kjøpe foreigner ticket? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Du må nok ha bevis på at du er dansk. De sjekker det nok på ett vis, eller så hadde jo alle kjøpt det. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Hm. Får håpe at noen er villige til å selge da, eller at ventelista ikke er for lang. Har det vært utsolgt lenge? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Nja, biletter blir jo returnert stadigvekk. En venn av meg var oppi 2000, nå er han på 903 fordi mange har hoppet ut av køen/har kjøpt refunderte biletter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå