Gå til innhold

Burde jeg bytte?!

jeg_er_dum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må jo ikke ha switch da, kan jo linke med en annen som har 1 Gbit nettverkskort og ta en krysskabel i mellom. Kansje litt kjedelig og bare være kobla til en da men... 1000mbit (eller 1 Gbit som jeg liker å kalle det) switch er svindyrt, men det skader jo ikke å ha 1000mbit nettverkskort.

Finn ut hvilket av kortene som er best ellers og etter det velger du om du gidder å bytte eller ikke.

Edit: La ikke merke til at du skrev at de hadde samme specs, men hvis det stemmer ville jeg bytta.

[ Denne Melding var redigert av: megavolt på 2002-11-27 15:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 15:23, skrev Spaz:

Det Asus A7V8X kortet jeg har er det 1Gbit LAN på

ja det finnes mange forkjellige typer.

asus kaller de Deluxe osv hvis de har ting som feks 1Gbit LAN. msi setter forbokstaven på.

slik som dette: msi kt4 ultra-fisr (firewire,serial-ata,raid) husker ikke hva i var. men det er i alle fall slik! finnes også ultra-bfirs som da også har blåtann!

Lenke til kommentar

Ingen vits i å bytte! Med mindre du MÅ ha samme hovedkort lenge og du virkelig TRENGER 1Gbit/s

LAN.

Husk at selv de raskeste harddiskene ikke er i nærheten å kunne levere 1Gbit/s hastighet på hverken lesing eller skriving. Til sammenligning er 100Mbit/s nok til å laste en 750MB film over LAN'et på ett minutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...