Gå til innhold

Tilbakemeldinger på side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synest siden ser ganske så "basic" ut, men det er sikkert meningen antar jeg.

Hvorfor har du ikke lagt til en "meny" i stedet for å ha linkene rett på bakgrunnen? de blir liksom litt mer borte på den måte du har gjort nå.

Ved kritikk og tilbakemeldinger; En annen ting er å legge til mer informasjon om siden, som det står her

Lenke til kommentar

Den er ikke ferdi, så den er hvertfall foreløpig ganske basic.

Det er en meny der, og det var mengingen at jeg skulle ha et bilde i bakgrunn i menyen som hang i hop med headeren, men fikk det ikke helt til.

Om jeg skal ha det slik som det er nå, er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Sett bort i fargevalget du har på meneyen din og siden generelt så er det mye bedre. :) jeg ville også skillet de 2 "boksene" dine, altså meneyen og tekstboksten midt på siden og gjort litt rundere i kantene, kanksje med samme farge, bare litt "fading" på fargene, her kan du la deg inspirere av andre sider :)

Lenke til kommentar

Ja, det hadde vært mye bedre med avstand, rundere kanter og fading.

Må finne meg litt lesestoff tror jeg, for å få til det, siden dette er ganske nytt for meg.

En annen ting jeg ikke er helt sikker på er selve menyen.

Om teksten burde hatt en annen font/strørrelse eller noe. Den ser ganske

enkel ut.

EDIT: Noen med høyere oppløsning enn 1024X768 oppløsning som kan si om siden blir "rar" eller "feil", med tanke på bakgrunnsbildet, menyen, tekstboksen og det.

Har bare laptopen her nå, og den støtter kun opp til 1024

Endret av Gozarpz
Lenke til kommentar

Du burde heller prioritere designbet på selve siden med runde kanter og fading, bl.a... Deretter kan vi se på det igjen å kanskje det er passende å bytte front. Jeg kunne sett for meg en Arial, hakket opp i størrelse med mørk grå tekst, evnt. svart.. :)

EDIT: Noen med høyere oppløsning enn 1024X768 oppløsning som kan si om siden blir "rar" eller "feil", med tanke på bakgrunnsbildet, menyen, tekstboksen og det.

Har bare laptopen her nå, og den støtter kun opp til 1024

Hos meg ser siden grei ut.

Bakgrunnen bør definivt byttes til noe mer stilrent, den er litt forstyrrende og oppblåst. Overskriften bør rendres, eller gjøre bagrunnen usnylig, den bør også ligge på toppen :)

Lenke til kommentar

Da har jeg endret litt.

Klippet og flyttet litt på bakgrunnsbildet, fadet det ut på slutten så det ikke får en brå slutt.

Fikk mellomrom på meny og hovedvinduet.

Litt smalere meny og overskriften litt høyere.

Prøvde å få til PhpMyBorder for å få runde kanter, men får det ikke til...

EDIT: Er det ikke mulig å få transparange PNG i IE? Blir grå bakgrunn...

Endret av Gozarpz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...