hemi-cuda Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Ja, trenger nå hjelp til å finne en så billig og bra bærbar så mulig. den bærbare jeg hadde skjedde det no rart med så nå trenger jeg en ny en som kan brukes til skolearbeid og som kan drive counter-strike 1.6 Den gamle bare plutselig restartet, så kom det melding om at den ikke kunne starte skikkelig, så slukknan. Etter dette skrudde jeg den opp, der hadde den brent opp innvendig, harddisk og ram hadde "smeltet" og er ødelagt. Dette dekkes ikke av forsikkringen fikk jeg tilbake som mail etter jeg kontakta firmaet. Har ikke så mye stipend igjen så trenger råd til kjøp av bærbar, helst så billig som mulig. legger snart ut bilde Hjelp Endret 13. januar 2007 av hemi-cuda Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 sjekk Qxl og finn vis du skal til andre land kan du kjøpe pc jeg kjøpte min i russland og den ville koste kansje 13 tusen her og der kosta den 6 tusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå