IMG_123 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hei og velkommen til: Lag merkelige ting tråden! Denne tråden går utpå at du poster bilder eller legger ut video av noe sykt/merkelig/dumt du har laget. Det SKAL være et bilde i hver post. Jeg begynner med å legge ut et bilde av en bananabomb (inspirert av worms) som jeg og noen venner laget for en stund siden. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er desverre litt dårlig bilde, men det får nå bare være.. Desverre virket ikke bomben, selv om den var fylt med betydelige mengder krutt Endret 13. januar 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 asdpajsdpiajsa Sånn. Nå har jeg laget en merkelig post, i en merkelig tråd også. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Etter diskusjon med trådstarter, er vi kommet til enighet. Og eneste grunnlaget for at denne tråden skal gjelde, er at alle innlegg har et bilde, og det oppstår ingen OT. (Innlegget skal ikke kommenteres. Dette tas evt. over PM.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå