anietsoj Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Fant denne annonsen på Finn for en liten stund siden! Litt vanskelig å forstå annonsen, men står det at jeg kan bestille en Ringenes Herre ring til kr 299? Det virker jo veldig usannsynlig, men vil jo i så fall prøve meg, hvis jeg ikke må forhåndsbetale! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Synes det var stiv pris jeg.. Den er jo ikke "ekte".. Den er jo bare gullbelagt.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Fant denne annonsen på Finn for en liten stund siden! Litt vanskelig å forstå annonsen, men står det at jeg kan bestille en Ringenes Herre ring til kr 299? Det virker jo veldig usannsynlig, men vil jo i så fall prøve meg, hvis jeg ikke må forhåndsbetale! 7713681[/snapback] Du ser ut som en hardbarka LOTR-fan du! Det ser ut til at du kan kjøpe den så billig ja. Og så altfor merkelig er det ikke heller, fordi jeg kjøpte min ring for 79kr på qxl. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 299 kr for en ring er da ikke usannsynlig da den ikke er laget av gull (bare gull belagt) eller noe annet dyrt materiale. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er ikke så usannsynlig nei.. Har sett de litt dyrere når filmene var på premiere. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ringen så veldig ålreit ut da. Hvis du går till gullsmeden med en ring og ber denne om å gravere inn de samme innskripsjonene så tror jeg prisen blir ganske høg. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) 7713681[/snapback] Du ser ut som en hardbarka LOTR-fan du! Det ser ut til at du kan kjøpe den så billig ja. Og så altfor merkelig er det ikke heller, fordi jeg kjøpte min ring for 79kr på qxl. 7713726[/snapback] Kunne den ringen tilsynelatende være en ekte? Altså, er den veldig nøyaktig kopiert? Endret 13. januar 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå