Toonnes Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Fikk Zen v plus til jul Men det ble en nedtur, ser bare ikke zen v plusen. I sync manager står det at den ikke er koblet til Er det noen som har hatt lignende problemer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Altså du får den ikke opp på datamaskinen din, men på mp3-spilleren står det "Connected"? Lenke til kommentar
Toonnes Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg antar at den er tilkoblet siden den lader Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har eksakt samme problemet! Har prøvd å slette programmet som følger med, legge det inn på nytt og på nytt og på nytt... formatert pc'en og lagt inn programmet på nytt.. Creative zen v'en min lader, men jeg får ikke til å legge inn og fjerne musikk på den... skikkelig nedtur.. Lenke til kommentar
Toonnes Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg fikk den til å fungere en liten stund etter å ha lastet ned oppdateringer til windows. Men bare for en liten stund Lurer på å bare returnere spilleren hvis jeg ikke får noen svar på hardware Lenke til kommentar
Toonnes Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 hvis det er MTP som er problemet løste jeg det ved å gå inn på C:\WINDOWS\RegisteredPackages\{981FB688-E76B-4246-987B-92083185B90A} høyreklikke på WPD10 og trykke installer. Etter en restart hadde jeg ikke lenger problemer med MTP. Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvis det er MTP som er problemet løste jeg det ved ågå inn på C:\WINDOWS\RegisteredPackages\{981FB688-E76B-4246-987B-92083185B90A} høyreklikke på WPD10 og trykke installer. Etter en restart hadde jeg ikke lenger problemer med MTP. 7730107[/snapback] hva er MTP? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg får beskjed om at en høyhastighets-enhet er plugget til en ikke-høyhastighets USB port. Har dette noe med saken å gjøre at jeg ikke får lasta opp sanger på creativen min ? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Jeg får beskjed om at en høyhastighets-enhet er plugget til en ikke-høyhastighets USB port. Har dette noe med saken å gjøre at jeg ikke får lasta opp sanger på creativen min ? 7754787[/snapback] Dette betyr egentlig bare at du har en USB 2.0 enhet tilkoblet en USB 1.1 (eller 1.0) kontakt. Versjon 1.1 er betydelig tregere enn 2.0, så Windows foreslår at du setter den i en raskere port for bedre hastighet. Tviler på at dette har noe å si for hvorvidt du faktisk får overført musikk til spilleren. Jeg hadde også problemer med den medfølgende programvaren (plus 4gb, om det har noe å si). Avinstallerte all programvaren bortsett fra driverene, så fungerte alt via Utforsker Endret 19. januar 2007 av AndyG Lenke til kommentar
Toonnes Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Takk for rådet, det hjalp veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå