Gå til innhold

kommer test drive unlimited til ps3?

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis han skal ha seg en ps3 i mars er det vel unødvendig å kjøpe det på ps2?

For all del, men penget mitt er at det er usannsynleg at det kjem til Ps3 når Ps2-utgåva er så bra likevel.Hadde Ps3 kome ut i november hadde det sjølvsagt vore ei anna sak. Viss du vil bilspel til Ps3 kjøper du isofall Motorstorm og Formula 1 er mi meining :cool: .

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

kunne ha kjøpt 360 og tdu men gidder ikke pga stramt budskjett og at jeg ikke helt tar sjansen på at 360'en jeg hadde kjøpt hadde ripet opp cd'ene mine( ja det er noen 360'er som gjør det uten at noen er borti dem eller at er noen uoligheter) eller kolapset eller noe

Lenke til kommentar
kunne ha kjøpt 360 og tdu men gidder ikke pga stramt budskjett og  at jeg ikke helt tar sjansen på at 360'en jeg hadde kjøpt hadde ripet opp cd'ene mine( ja  det er noen 360'er som gjør det uten at noen er borti dem eller at er noen uoligheter) eller kolapset eller noe

7713986[/snapback]

Tror ikke det er mer enn 1% sjanse for at du får en slik Xbox 360 nå... Mye er gjort med produksjonen siden lanseringen. Hvis dette mot alle odds skulle skje kan du bytte inn i en ny en gratis hos Microsoft. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...