superkenny Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 heysann! jeg installerte windows 2000pro i dag,siden xp over lengre tid har gjort min data uvanlig treg og "vanskelig" å bruke.. nå har jeg win2k pro og det virket som bare det,men nå plutselig kan jeg ikke flytte\kopiere filer(skrivebordet\mapper osv) og heller ikke kopiere\lime ting i nettleseren min..hva har skjedd?? å hvordan får jeg fikset opp i dette? dataen virker bra utenom dette,ganske irriterende i grunnen.. et siste spørsmål: hvordan fjerner jeg "windows xp" under bootscreen?fjerner den fra listen over valg av OS? håper noen vet svaret på dette=) ps. kan heller ikke bruke smiley'ne i posten=S tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
Privat Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Rediger Boot.ini Høreklikk min datmaskin. Oppstart og gjennoppretning Slett det du skal ha bort Lenke til kommentar
Zink Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er best å formatere først. Har du plassmangel på harddisken? Det siste er det enkelere å svare på. Åpne systemegenskaper /avansert og fjern haken ved 'vis liste over operativsystemer'. Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 jeg fikk ordnet det sånn at jeg kan flytte ting nå=)mangler bare å få vekk listen over xp på boot valg..men working on it=) tror tipsene dere funker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå