Herr Brun Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Heisann. Jeg skal ha meg ny basketball. Vet at flere i klubben har molten GG7, og det er den suverent beste ballen jeg har prøvd. GL7 er dyrere, så jeg går ut i fra at den på ett eller annet vis er bedre, siden det er samme serie. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Etter å ha googlet litt ser det ut som GL7 er laget i ekte lær, mens GG7 er laget i syntetisk lær. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei. Spiller basket aktivt selv og laget var ute etter nye baller til høsten. Det stod mellom GG7 og GL7, men etter mye research fant vi ut at GG7 er det beste valget. Ballen er i syntetisk lær i motsetning til GL7 som har ekte lær. Selv om det høres bedre og mer eksklusivt ut med ekte lær er det syntetisk som fungerer best i praksis. Bedre grep og lengre levetid er vel det viktigste. At man sparer 200-300kr er vel ikke å forakte heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå