xzibiz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har ein berbar pc, av ukjent merke (model nr 536C). Som her i går bare skrudde seg av.. Og nå får eg den ikkje på lenger.. Kossen kan eg finne ut ka som er gale.. og eventuelt fikse det.. vet desverre ikkje ka merke det er.., var ikkje noe merke på maskinen uten om model nr og serial nr.. Lenke til kommentar
moav Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Prøv å ta ut batteriet og kjør kun på AC Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 funka ikkje.. ingen reaksjon Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kan det være snakk om en ECS 536C fra Multicom? Er det ingen reaksjon i det hele tatt (vifter, lys, skjerm)? Har det vært tidligere problemer med maskinen? Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 ja det er denne maskinen : http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10511167 Og det er ingen reaksjon, verken vifter, lys eller noe.. enten eg starter med batteri eller strøm kabel. Og det har ikkje vert någe problem med pc'en tidligare.. Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 hadde jo vert kjekt me litt svar.. begynner å bli ganske galen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå