LadyKatie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 les overskriften og problemene som var at jeg tok å byttet litt på ikonene og der ble de sånn oransje. Ville ha det tilbake så jeg avinstallerte det. Skruddde av pc'en og ingen forandring skjedd. Tok også systemgjennopprettning. en det er fremdeles likt. Er det noen som har en anelese om hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Rambodo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ALDRIG instalere ting som modder xp, de bare lager trøbel. Med mindre du har en backup da. Men dytt inn win-xp CDen din og velg repair windows. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Rambodo: Kjeften! LadyKatie: Last ned Iconpackager(shareware) og sett pakken til Windows Default, trykk 'Load' og 'apply' sp har du de forferdelig stygge XP-ikonene tilbake igjen Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 ALDRIG instalere ting som modder xp, de bare lager trøbel. Med mindre du har en backup da. Men dytt inn win-xp CDen din og velg repair windows. 7713913[/snapback] Bestilte fra dell så det fulgte ikke med noen xp cd:( får prøve det han andre sa Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Rambodo: Kjeften! LadyKatie: Last ned Iconpackager(shareware) og sett pakken til Windows Default, trykk 'Load' og 'apply' sp har du de forferdelig stygge XP-ikonene tilbake igjen 7714041[/snapback] Det du vil jeg skal laste ned koster jo penger da! Det går jo ikke! Edit: Fikk det til nå! Klarte å få tilbake alle de FINE ikonene Endret 13. januar 2007 av LadyKatie Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Shareware koster ikke penger nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå