UnZane Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Sitter her med ett Intel DG965WH hovedkort, som ikke virker skikkelig. Prøver spille av lyd, både via SP-DIF og analoge utganger, og det låter helt forferdelig! Har prøvd drivere på nytt, directx, men uten at det hjelper på. Noen tips? Lenke til kommentar
eskerino Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er meldt feil på akkurat det Intel kortet du bruker når det gjelder - ja akkurat - lyd. Jeg fåreslår at du kjøper et eget lydkort. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Link eller noe slikt? Lenke til kommentar
Rambodo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 www.komplett.no eller hos feks. elkjøp for et ekstern lydkort. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Det er meldt feil på akkurat det Intel kortet du bruker når det gjelder - ja akkurat - lyd.Jeg fåreslår at du kjøper et eget lydkort. 7713207[/snapback] Lurte litt på hvor den infoen her kom fra.. Siden jeg har søkt meg grønn men ikke finner noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå