Gjest Guest_18 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har et lite problem som har blitt bare verre og verre de siste par årene. Når jeg går på do og står og tisser der, og etterpå så kommer det tiss i buksa? Hva kan jeg gjøre med dette? Virker som jeg ikke greier å "holde det tilbake". Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Trene opp muskelen din ? Når du har nok blod i svamplegme @ penis, så prøver du å knipe igjen på en måte, så penis hopper litt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_18 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvordan trener jeg denne muskelen da? og det som er litt rart, det blir ikke sånn lekkasje etter jeg har tisset, hvis jeg sitter og tisser... hva er grunnen til det? er fryktelig irriterende dette, er spesielt ille hvis jeg må bøye med ned, anstrenge meg eller lignende. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Samme her. En av grunnene til at eg sitter og tisser i grunn. Det man snakker om å trene opp muskelen er PC-muskelen. Det er en stor muskel som går på undersiden av penisen, mellom ballene og litt bak. Det er denne man bruker når til å styre lukkemuskelen, holde tilbake utløsning og bevege penis. Trening går stort sett i å bevege den. Bruk den til å reise penis 10-20 ganger i tette intervaler(ja, trening) så vil du se at den kjapt blir sterkere. Og da vil man også se at man kan få stivere penis, mer kontroll over pissinga og lenger utholdenhet under sex eller kontroll over når du vil komme(begrenset dog). Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Forsøk å la penis få litt "spillerom" når du tisser, at buksen ikke trykker mot noe. Da kommer det meste ut ganske greit. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Man får ut mer når man sitter enn når man står. En av grunnene til at mange gamlinger som får nyrestein blir anbefalt å sitte. Prøve å presse hardere? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvis man står å tisser så klarer man ikke å tømme bæra helt. Derfor burdte gutter sette seg ned når man skal tisse. Det kan faktisk bli såpass mye urin som ligger igjen i blæra at det kan bli farlig. Hørte dette av en lege som tok opp problemet på radio (lurer på om det var på juntafil) Det at trådstarter har fått det værre etter noen år virker ikke helt sunt. Så mitt tips til deg, begynn å sitt når du skal tisse, det blir heller ikke så mye griseri dog, hvis dette ikke skulle fungere så kan du jo høre med legen din. Lenke til kommentar
Gjest Guest_18 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvis man står å tisser så klarer man ikke å tømme bæra helt. Derfor burdte gutter sette seg ned når man skal tisse. Det kan faktisk bli såpass mye urin som ligger igjen i blæra at det kan bli farlig. Hørte dette av en lege som tok opp problemet på radio (lurer på om det var på juntafil) Det at trådstarter har fått det værre etter noen år virker ikke helt sunt.Så mitt tips til deg, begynn å sitt når du skal tisse, det blir heller ikke så mye griseri dog, hvis dette ikke skulle fungere så kan du jo høre med legen din. Det blir stadig ikke bedre. Prøver å trene mens jeg sitter og tisser, kapper strålen og alt sånt mange ganger hver gang, som jeg har gjort et par måneder nå. Er som regel litt fuktig i buksa etter jeg har sovet eller sitter lenge i ro på stolen, også hvis jeg har nettopp vært på do og tømt meg så kan det komme ut litt en stund etterpå. Men en liten ting jeg kom til å tenke på: Jeg var ganske sein til å begynne med "tilfredsstillelse av meg selv" for å kalle det det. Var vel kanskje en 17 år eller noe sånt. Drev deretter og runket jevnlig et par ganger i uka, noe som pågikk kanskje 2-3 måneder. En dag jeg stod ute og skulle pisse, så var det ganske vondt å få til og tisse og følte en del smerte. Fikk etterhvert til og pisse, men det jeg oppdaget var at mens jeg pisset kom det en hel masse blod ut sammen med urinen, i tillegg til noe som lignet på små klumper. Har ikke tenkt over det før nå i den senere tid at det kanskje kan være dette som er noe av årsaken til mine problemer nå. Kan vel også si det sånn at det er etter denne episoden jeg begynte å få problemer med lekkende penis. Jeg er veldig frustrert og rådvill og usikker på hva jeg skal gjøre. Har lyst til å klare og få bukt med det selv på en måte, men ser ikke ut som jeg klarer det heller. Lege er skummelt, og samtidig er jo dette en noe pinlig situasjon for min del. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Blir mer og mer frustrert over dette for hver dag som går og dette påvirker selvbildet mitt (og i sin tur livskvaliteten). Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) "Uansett hvor mye man rister og slår, siste dråpen i buksa går," heter det seg. Det er ikke uten grunn. Det at penis lekker etter stående urinering er noe av årsaken til høyere sjanse for prostata for stående enn for sittende. Atleast so I've heard. Endret 9. desember 2007 av fredrikg- Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Oppsøk lege så fort som mulig og vær ærlig. Du har ingenting å være flau over. Legen har garantert vært gjennom mange ting som er ekstremt mye mer cornye. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Takk for en oppklarende tråd. Så du må faktisk trene penismusklaturen? Har forøvrig også hørt at det er best å sitte, men det er så jævli greit å bare kunne løfte den ut og legge den fint tilbake. Trådstarter, du er neppe alene. Det vil si, det er du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå