hardmongo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 har nå prøvd fruityloops i litt over en uke, og dette er noe jeg laget nettop.. hva synes dere? hehe http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=268106 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 dette likte jeg ikke nei Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 takk for hjelpsom post Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 hehe, vel altså likte ikke melodien. syns den var for enkel og den andre lyden som kom in passet heller ikke. du må jobbe mer med låta og legge til mer ting. en bassline og ordentlig trommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Brukt det i en uke ja.. Må vel kanskje øve litt, noe som kom meget godt frem i sangen. Det var rett og slett rævva. Ensformig, kjedelig og ikke særlig givende Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 å i hele tatt tørre å legge ut det der er meg uforstått :O er jo bare masse lyder som er slengt sammen uten noen spesiell oppbyggning, med samme gitar riffet over hele og bare noen dårlige kicks/trommer eller hva det er for noe på bunn som går uten noen fast form og rytme som passer sangen... mitt tips er lek deg rundt i fruity loops en del bli kjent med programet og hør på andre sine sanger å prøv å gjenskap det de har lagd, da vil du få en mye bedre forståelse av hvordan ting er bygd opp og skal være. sorry for mye negative tilbakemeldinger, er ikke ment å slakte deg som produsentt på noen måte, du har jo tross alt bare holdt på en ukes tid men bruk litt mer tid på neste sang du lager, du hører selv når det er bra nok til at du kan legge det ut her Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dette var langt fra det verste jeg har hørt.. Stå på, du. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dette var langt fra det verste jeg har hørt.. Stå på, du. 7713620[/snapback] enig. til forste lat sa syntes jeg du klarte a fa fram en stemning, og tittelen passer. om noen maneders tid sa blir det nok mer at andre liker det og Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 hehe, til mitt forsvar vil jeg si at jeg hører for det meste på hip-hop.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 lag hip hop da vel Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Er muligens en smakssak, men jeg likte rett å slett lyd-effektene og rytmen. Ble litt ensformig og rotete etter hallveis (som kanskje er overlagt for alt jeg vet), og slutten var for brå (bagatell). Bare mitt beskjedne forsøk på å være konstruktiv. Endret 14. januar 2007 av Istapp Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ikke dårlig i den forstand, men du kunne jo gjort mer ut av det. Ble mer som "heismusikk" enn et mesterverk, om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Likte instrumenter og lydefekter veldig godt! lager man instrumentene selv eller? Endret 18. januar 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Øv øv øv...og sats først på å finne en egen stil. Før det blir du ikke god på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå