Gå til innhold

Hva syns du om de "falske" mobiltelefonene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo helt jævlig billig dette, her. Hvor kjøpte du din CECT, Lurifaksen?

7720601[/snapback]

Har ikke fått mindre enn 4 PM som spør om dettte:

Jeg kjøpte telefonen gjennom en leverandør til jobben, men de har minimumsskjøp på 1000USD. Uansett - dere finner jo disse på ebay også.

Har tenkt å lage en test av den, men får liksom aldri tid :p

Det store problemet er ikke at det ikke er norsk språk eller ordbok, men at det ikke er mulig å skrive ÅÆØ i det hele tatt. På innkommende meldinger vises det imidlertid.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Her er ett bilde som jeg tok selv av en falsk iPod. Virket ikke som det samme for meg.

7791945[/snapback]

Finnes jo masse dårlige kopier, men Cectelecom sine telefoner er bra.

Lenke til kommentar
Er jo helt jævlig billig dette, her. Hvor kjøpte du din CECT, Lurifaksen?

7720601[/snapback]

Har ikke fått mindre enn 4 PM som spør om dettte:

Jeg kjøpte telefonen gjennom en leverandør til jobben, men de har minimumsskjøp på 1000USD. Uansett - dere finner jo disse på ebay også.

Har tenkt å lage en test av den, men får liksom aldri tid :p

Det store problemet er ikke at det ikke er norsk språk eller ordbok, men at det ikke er mulig å skrive ÅÆØ i det hele tatt. På innkommende meldinger vises det imidlertid.

7788570[/snapback]

Ville vært fint med en test ja :) Eller om du ikke har tid, i det minste en slags mini-gjennomgang av positive/negative sider, og om du anbefaler andre å kjøpe :)

Lenke til kommentar

Dette kunne jo virke interessant for en stakkar som ikke har så mye penger for øyeblikket men har lyst på en bra mobil.

enete drawbacken må jo være at det ikke er norsk ordbok. men er det noen som vet om det er noe software man kan laste ned på mobilen for å få det??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Dette kunne jo virke interessant for en stakkar som ikke har så mye penger for øyeblikket men har lyst på en bra mobil.

enete drawbacken må jo være at det ikke er norsk ordbok. men er det noen som vet om det er noe software man kan laste ned på mobilen for å få det??

7803273[/snapback]

Er da ikke nødvendig med ordbok.

Lenke til kommentar

7803273[/snapback]

Er da ikke nødvendig med ordbok.

7803310[/snapback]

må jo ha det, er for utålmodig til å ikke det.

noen som vet?

Lenke til kommentar

Tror det er vanskelig å legge inn norsk ordbok på en "falsk" telefon. Har ikke følelsen av at support etter salg er disse produsentenes sterkeste side ;)

Redigert:

Ble innlegget av Nepun-Import (ja, nicket var feilstavet) slettet jfr. reklameparagrafen i forumets retningslinjer?

Endret av OML
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en CeCt v6699 (vertu) telefon kjøpt fra england.

Er veldig imponert over designet, men det er klart; det er jo ikke noe revolusjonerende med denne telefonen... dog er den sinnsykt kul:p

skal få tatt litt bilder og lagt ut her, og jeg kan sikkert skrive en liten review av denne:)

fikk den i går, så jeg har ikke fiklet noe serlig med den enda.. går mest i n73

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...