Fulgu Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kan ikke noen (eller kanskje redaksjonen) skrive en utfyllende test på en slik pirat-telefon? Kunne vært interessant. Regner med Norsk som språkvalg er utelukket? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Er jo helt jævlig billig dette, her. Hvor kjøpte du din CECT, Lurifaksen? 7720601[/snapback] Har ikke fått mindre enn 4 PM som spør om dettte: Jeg kjøpte telefonen gjennom en leverandør til jobben, men de har minimumsskjøp på 1000USD. Uansett - dere finner jo disse på ebay også. Har tenkt å lage en test av den, men får liksom aldri tid Det store problemet er ikke at det ikke er norsk språk eller ordbok, men at det ikke er mulig å skrive ÅÆØ i det hele tatt. På innkommende meldinger vises det imidlertid. Endret 24. januar 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Her er ett bilde som jeg tok selv av en falsk iPod. Virket ikke som det samme for meg. Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Dette har jeg etterlyst tidligere, og jeg gjør det gjerne igjen; skaff oss en skikkelig test-runde med disse kopitelefonene. Har redaksjonen utelukka dette fordi det ikke finnes noen norsk distro som låner ut disse telefonene? Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 På finn.no, er det bare sånne jævler som vil tjene masse penger. Selger til dobbelpris fra butikkpris! 7718090[/snapback] Ikke stort bedre på qxl.no. Ser ofte telefoner til en utropspris som langt overgår mange nettbutikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Her er ett bilde som jeg tok selv av en falsk iPod. Virket ikke som det samme for meg. 7791945[/snapback] Finnes jo masse dårlige kopier, men Cectelecom sine telefoner er bra. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er jo helt jævlig billig dette, her. Hvor kjøpte du din CECT, Lurifaksen? 7720601[/snapback] Har ikke fått mindre enn 4 PM som spør om dettte: Jeg kjøpte telefonen gjennom en leverandør til jobben, men de har minimumsskjøp på 1000USD. Uansett - dere finner jo disse på ebay også. Har tenkt å lage en test av den, men får liksom aldri tid Det store problemet er ikke at det ikke er norsk språk eller ordbok, men at det ikke er mulig å skrive ÅÆØ i det hele tatt. På innkommende meldinger vises det imidlertid. 7788570[/snapback] Ville vært fint med en test ja Eller om du ikke har tid, i det minste en slags mini-gjennomgang av positive/negative sider, og om du anbefaler andre å kjøpe Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hehe, morsomt Savner litt bilder på siden din, og organiseringen av funksjonslistene kunne vært litt mer gjennomfør, helst på norsk. Det er en fin begynnelse dog Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Men var jo svinaktig dyrt, f.eks den X501 koster jo 90$ andre plasser. Lenke til kommentar
spaz8787 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Dette kunne jo virke interessant for en stakkar som ikke har så mye penger for øyeblikket men har lyst på en bra mobil. enete drawbacken må jo være at det ikke er norsk ordbok. men er det noen som vet om det er noe software man kan laste ned på mobilen for å få det?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Dette kunne jo virke interessant for en stakkar som ikke har så mye penger for øyeblikket men har lyst på en bra mobil. enete drawbacken må jo være at det ikke er norsk ordbok. men er det noen som vet om det er noe software man kan laste ned på mobilen for å få det?? 7803273[/snapback] Er da ikke nødvendig med ordbok. Lenke til kommentar
spaz8787 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Dette kunne jo virke interessant for en stakkar som ikke har så mye penger for øyeblikket men har lyst på en bra mobil. enete drawbacken må jo være at det ikke er norsk ordbok. men er det noen som vet om det er noe software man kan laste ned på mobilen for å få det?? 7803273[/snapback] Er da ikke nødvendig med ordbok. 7803310[/snapback] må jo ha det, er for utålmodig til å ikke det. noen som vet? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Tror det er vanskelig å legge inn norsk ordbok på en "falsk" telefon. Har ikke følelsen av at support etter salg er disse produsentenes sterkeste side Redigert: Ble innlegget av Nepun-Import (ja, nicket var feilstavet) slettet jfr. reklameparagrafen i forumets retningslinjer? Endret 26. januar 2007 av OML Lenke til kommentar
andypan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 men er det ikke et problem å legge inn oppsett på gprs og mms?? siden de fleste levrandører bare har dette til de mer kjente mobilene?? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Du kan legge det inn manuelt Lenke til kommentar
andypan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 hvordan?? på tele2 så må man jo fylle ut og sånt på sia Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 På mobiltelefonen skal du kunne finne et sted der du kan skrive inn informasjonen selv. Det man gjør på nettet er bare en måte å gjøre det enklere på Lenke til kommentar
andypan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 jaja, får vente å se, bestilte en slik ipod lookalike idag får håpe det ikke tar for lang tid Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Gi oss en test anyone Spennt på å høre om de er slitesterk, eller om vinninga går opp i spinninga hvis den bare varer en mnd. elns. Lenke til kommentar
MaKa9 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har en CeCt v6699 (vertu) telefon kjøpt fra england. Er veldig imponert over designet, men det er klart; det er jo ikke noe revolusjonerende med denne telefonen... dog er den sinnsykt kul:p skal få tatt litt bilder og lagt ut her, og jeg kan sikkert skrive en liten review av denne:) fikk den i går, så jeg har ikke fiklet noe serlig med den enda.. går mest i n73 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå