rattleneak Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Har win2003 server stående med fildeling,vpn og remote. Har 2 nettverks kort på den.1 wireless. Jeg skulle gjerne ha sharet internett tilkoblingen ut på wireless til HTC mobilen. Får det til dersom jeg skrur av ARRS(Routing and Remote Access) og skrur på Windows Firewall/Internet Connection Sharing (ICS) services. Men da mister jeg selvsagt alle de andre rettighetene noen forslag? Endret 13. januar 2007 av rattleneak Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Forstår jeg det rett om du prøver å gi mobilen wifi uten at den har innstallert funksjon for det? I tillfelle må du legge ut guide!! Om det er mulig å faktisk løse dette problemet bør tråden bumpes ut i neste år for å få svar! Endret 14. januar 2007 av kahorn03 Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det du ber om er ikke bare enkelt gjort, da du må beveger deg inn på routing elementer mellom to tilkoblinger. Tror du like greit kan laste ned en liten win2003 bibel og starte lesningen, vet det står noe om det i både MSCE kursene og 2003 bibelen jeg har liggende Lenke til kommentar
rattleneak Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) jupp vet det:-) har lest endel også, googlet meg herifra og til månen:-) Har sett i ARRS men ingen såvidt jeg kan se mulighet til å gjøre noe som vill tilsvare det Endret 14. januar 2007 av rattleneak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå