Gå til innhold

Problemer med paid character transfer?


Anbefalte innlegg

Satte 2 chars på transfer igår natt, og alt så greit ut. Fikk confirmation-mailene idag, men linken jeg skal trykke på for å fullføre overføringen (penga blir trekt fra VISA først da) fungerer jo aldri. Isted fikk jeg Service is Unavailable, og nå (og igår natt) får jeg en side som sier

 

?content.404Page.text.header?

 

 

 

?content.404Page.text.content?

 

 

Har dere opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et ganske stort problem. Jeg har prøvd å få overført en char fra en account til en annen. Men hver eneste gang jeg prøver å fullføre overføringen får jeg en feilmelding:

 

Character Transfer Failed

The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time.

 

An error occurred when trying to finalize your transfer transaction. We apologize for the inconvenience. Please contact Billing & Account Services for further assistance.

 

Sånn har det vært i 2 uker nå. Jeg har prøvd å sendt mail, men venter enda på svar. Noen som vet hva problemet kan være? Setter pris på all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Har et ganske stort problem. Jeg har prøvd å få overført en char fra en account til en annen. Men hver eneste gang jeg prøver å fullføre overføringen får jeg en feilmelding:

 

Character Transfer Failed

The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time.

 

An error occurred when trying to finalize your transfer transaction. We apologize for the inconvenience. Please contact Billing & Account Services for further assistance.

 

Sånn har det vært i 2 uker nå. Jeg har prøvd å sendt mail, men venter enda på svar. Noen som vet hva problemet kan være? Setter pris på all hjelp! :)

7718755[/snapback]

 

Samme problemet selv de siste gangene. Feilen hos meg ligger i VISA kortet av en eller annen merkelig grunn. Det jeg gjør er enkelt og greitt å bruke et annet VISA kort.

Lenke til kommentar
Har et ganske stort problem. Jeg har prøvd å få overført en char fra en account til en annen. Men hver eneste gang jeg prøver å fullføre overføringen får jeg en feilmelding:

 

Character Transfer Failed

The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time.

 

An error occurred when trying to finalize your transfer transaction. We apologize for the inconvenience. Please contact Billing & Account Services for further assistance.

 

Sånn har det vært i 2 uker nå. Jeg har prøvd å sendt mail, men venter enda på svar. Noen som vet hva problemet kan være? Setter pris på all hjelp! :)

7718755[/snapback]

 

Samme problemet selv de siste gangene. Feilen hos meg ligger i VISA kortet av en eller annen merkelig grunn. Det jeg gjør er enkelt og greitt å bruke et annet VISA kort.

7719038[/snapback]

Ja ringte til blizz og de sa også at det var noe feil med visa kortet mitt, men når jeg ringte til banken hadde jegn ikke noen type feil, men funka når jeg bytta kort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...