Bytex Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Satte 2 chars på transfer igår natt, og alt så greit ut. Fikk confirmation-mailene idag, men linken jeg skal trykke på for å fullføre overføringen (penga blir trekt fra VISA først da) fungerer jo aldri. Isted fikk jeg Service is Unavailable, og nå (og igår natt) får jeg en side som sier ?content.404Page.text.header? ?content.404Page.text.content? Har dere opplevd det samme? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har aldri benyttet meg av paid character transfer, men har du prøvd å bruke en annen nettleser og se om linken fungerer med den? Jeg bruker selv Opera, men har opplevd at jeg flere ganger må ty til Internet Explorer for å fullføre enkelte saker og ting. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hadde samme problemet, men dette fiksa det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) OK takk for den. Skal prøve når jeg har vært ute og handla. WOW-forumene er så crowded at jeg gidder knapt å sjekke dem. Edit: Funket fint det Endret 13. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har et ganske stort problem. Jeg har prøvd å få overført en char fra en account til en annen. Men hver eneste gang jeg prøver å fullføre overføringen får jeg en feilmelding: Character Transfer Failed The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time. An error occurred when trying to finalize your transfer transaction. We apologize for the inconvenience. Please contact Billing & Account Services for further assistance. Sånn har det vært i 2 uker nå. Jeg har prøvd å sendt mail, men venter enda på svar. Noen som vet hva problemet kan være? Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har et ganske stort problem. Jeg har prøvd å få overført en char fra en account til en annen. Men hver eneste gang jeg prøver å fullføre overføringen får jeg en feilmelding: Character Transfer Failed The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time. An error occurred when trying to finalize your transfer transaction. We apologize for the inconvenience. Please contact Billing & Account Services for further assistance. Sånn har det vært i 2 uker nå. Jeg har prøvd å sendt mail, men venter enda på svar. Noen som vet hva problemet kan være? Setter pris på all hjelp! 7718755[/snapback] Samme problemet selv de siste gangene. Feilen hos meg ligger i VISA kortet av en eller annen merkelig grunn. Det jeg gjør er enkelt og greitt å bruke et annet VISA kort. Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har et ganske stort problem. Jeg har prøvd å få overført en char fra en account til en annen. Men hver eneste gang jeg prøver å fullføre overføringen får jeg en feilmelding: Character Transfer Failed The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time. An error occurred when trying to finalize your transfer transaction. We apologize for the inconvenience. Please contact Billing & Account Services for further assistance. Sånn har det vært i 2 uker nå. Jeg har prøvd å sendt mail, men venter enda på svar. Noen som vet hva problemet kan være? Setter pris på all hjelp! 7718755[/snapback] Samme problemet selv de siste gangene. Feilen hos meg ligger i VISA kortet av en eller annen merkelig grunn. Det jeg gjør er enkelt og greitt å bruke et annet VISA kort. 7719038[/snapback] Ja ringte til blizz og de sa også at det var noe feil med visa kortet mitt, men når jeg ringte til banken hadde jegn ikke noen type feil, men funka når jeg bytta kort Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Tusen takk folkens! Da skal jeg prøve et annet kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå