Postkassestativ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Min forsåvidt nye laptop lå på gulvet når jeg kom hjem fra butikken i dag Den virker som vanlig men det har blitt noen sjønnhetsfeil på den! Finnes det noen forsikring som dekker det hvis ikke garantien gjør det? Endret 23. april 2007 av david_almli Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ikke hvis du ikke har tegnet det spesifikt før uhellet inntraff. Og Garantien dekker det ikke. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ein forsikring tegner du før uhellet er ute. Driver du bare med snusk og fanteri eller? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Har du sjekket om du har en innboforsikring og hva den eventuelt dekker? Endret 13. januar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg passer vanligvis veldig godt på datautstyret mitt, jeg har ikke kommet til å si at pcen min gikk i gulvet her på forumet hvis jeg skulle drive med forsikringssvindel "Cornel"! Jeg har innbo og en annen forsikkring igjennom LOfavør Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Innbo-forsikringen er til for å dekke skader, tap og uhell innenfor husets x-antall vegger. I følge min kontaktperson i forsikringsselskapet kan bikkja velte plasmaskjermen og eg vil få det dekket. Så lenge plasmaskjermen stod forsvarlig vel og merke. Så vidt eg forstår dekker den ikke skjødesløshet, men skader og tap forsårsaket av uhell. Evnt om du har tegnet egen forsikring på laptoppen vil ofte den dekke slike skader. Eller om den er kjøpt igjennom en hjemmepc avtale er det som regel/ofte også med en slik forsikring. Hvet du hva som skjedde slik at den falt i gulvet? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du må ha tegnet egen forsikring i dette tilfelle og inbo vil ikke dekke dette... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 LO Favørs Toppsikring dekker slike uhell... Og uansett... garanti blir det uansett ikke, med mindre du kan bevise(fotobevis) at det bare skjedde.. Lenke til kommentar
tomin Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 som nomore sier så dekker lo sin toppsikring slikt , fikk selv denne forsikringen fra nyttår (er medlem i fellesforbundet) Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Fikk utbetalt 9491,- for pcen Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fikk utbetalt 9491,- for pcen 8450356[/snapback] Du fikk utbetalt det fra forsikringsselskapet? For en PC som fortsatt virker, men som har fått noe skjønnhetsfeil? Sykt... Hvis du fikk beholde PC'en er det enda sykere Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 så spørsmålet er: fikk du beholde pcen? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Forsikringselskapet mente at det ikke var mulig å reparere feilene på pcen. Pcen fikk jeg ikke tilbake Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du må ha tegnet egen forsikring i dette tilfelle og inbo vil ikke dekke dette... 7713022[/snapback] heh.. har innbo forsikring gjennom LO , og den dekker ALT av uhell, jeg og samboeren min har begge inbo forsikring på samme leilighet, så egenandelen forsvinner , jeg mista TV'en på den bærbare min som lå på gulvet, og jeg fikk ALT dekket gjennom innbo forsikringa... jeg sa jo at tv hylla mi hadde rast ned osv , stilte ingen spørsmål, 3 uker etterpå hadde jeg en splitter ny bærbar i fanget igjen.. du kan jo si du mista den utenfor huset også, da gjelder reiseforsikringa... Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du må ha tegnet egen forsikring i dette tilfelle og inbo vil ikke dekke dette... 7713022[/snapback] heh.. har innbo forsikring gjennom LO , og den dekker ALT av uhell, jeg og samboeren min har begge inbo forsikring på samme leilighet, så egenandelen forsvinner , jeg mista TV'en på den bærbare min som lå på gulvet, og jeg fikk ALT dekket gjennom innbo forsikringa... jeg sa jo at tv hylla mi hadde rast ned osv , stilte ingen spørsmål, 3 uker etterpå hadde jeg en splitter ny bærbar i fanget igjen.. du kan jo si du mista den utenfor huset også, da gjelder reiseforsikringa... 8456988[/snapback] :!: smartass, jeg forsikrer i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå