Gå til innhold

Ny laptop i gulvet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innbo-forsikringen er til for å dekke skader, tap og uhell innenfor husets x-antall vegger.

I følge min kontaktperson i forsikringsselskapet kan bikkja velte plasmaskjermen og eg vil få det dekket. Så lenge plasmaskjermen stod forsvarlig vel og merke. Så vidt eg forstår dekker den ikke skjødesløshet, men skader og tap forsårsaket av uhell.

Evnt om du har tegnet egen forsikring på laptoppen vil ofte den dekke slike skader. Eller om den er kjøpt igjennom en hjemmepc avtale er det som regel/ofte også med en slik forsikring.

Hvet du hva som skjedde slik at den falt i gulvet?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Du må ha tegnet egen forsikring i dette tilfelle og inbo vil ikke dekke dette...

7713022[/snapback]

heh.. har innbo forsikring gjennom LO , og den dekker ALT av uhell, jeg og samboeren min har begge inbo forsikring på samme leilighet, så egenandelen forsvinner , jeg mista TV'en på den bærbare min som lå på gulvet, og jeg fikk ALT dekket gjennom innbo forsikringa... jeg sa jo at tv hylla mi hadde rast ned osv :p , stilte ingen spørsmål, 3 uker etterpå hadde jeg en splitter ny bærbar i fanget igjen..

du kan jo si du mista den utenfor huset også, da gjelder reiseforsikringa... :p

Lenke til kommentar
Du må ha tegnet egen forsikring i dette tilfelle og inbo vil ikke dekke dette...

7713022[/snapback]

heh.. har innbo forsikring gjennom LO , og den dekker ALT av uhell, jeg og samboeren min har begge inbo forsikring på samme leilighet, så egenandelen forsvinner , jeg mista TV'en på den bærbare min som lå på gulvet, og jeg fikk ALT dekket gjennom innbo forsikringa... jeg sa jo at tv hylla mi hadde rast ned osv :p , stilte ingen spørsmål, 3 uker etterpå hadde jeg en splitter ny bærbar i fanget igjen..

du kan jo si du mista den utenfor huset også, da gjelder reiseforsikringa... :p

8456988[/snapback]

:!: smartass, jeg forsikrer i morra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...