Gå til innhold

Hvordan har spillåret ditt vært?

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Dette har eg kjøpt til Playstation 2 og Pc

Playstation 2

Fifa 06

Gudfaren

GTA: San Andreas

Tom Clancy's GRAW

Battlefield 2: Modern Combat

Need for Speed Underground 2

Pc

Max Payne

Airport INC.

Sim City 3000

Planet of the Apes

Conflict: Desert Storm

Secret Weapons Over Normandy

Deer Hunter - The 2005 Season

Might & Magic VII - For Blood and Honor

Edit: La eit ps2 spill som eg gløymte.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hmm.. 2006 var egentlig ganske tamt.. det var helt på slutten på 2006 og starten på 2007 ting skjedde her.. Wii kom i hus 23. desember.. 360 kom i hus litt over nyttår.. Og, måtte jo kjøpe de litt av det som hadde kommet til 360... som Gears of war, condemned, dead rising.. og også crackdown når det kom.. :)

til Wii var det jo selvfølgelig Zelda, men også Sonic og Excite truck..

Eneste jeg kommer på at jeg kjøpte i 2006 var en ny PS2 konsoll (m/chip) siden den gamle ble stjålet.. Her måtte jeg også kjøpe inn litt utstyr som mulittap, 3 kontroller.. Det var da vennegjengen fant bomberman med 5player! Hysteeerisk morsomt! :) (fikk forsåvidt denne også rundt november...)

Lenke til kommentar

Ahh..

2006. Fikk en av de siste 360`ne fra det første partiet som kom til Norge (5 januar ftw! :w00t: ) og fikk med Pgr3. Så, som den "rare" (morsomt, jeg mente Rare, men er også rar.) platformspill elskende person jeg er, gikk jeg til innkjøp av Kameo. 3 timer senere visste jeg ikke hva jeg skulle si da den var over. Etter det gikk det i Pgr3 og Halo 2 på Live mens jeg ikke handlet inn ett spill før etter sommerferien.! (Kameo ble kjøpt tidlig i februar 06) men da tok det seg opp også. Først etter ferien var det Oblivion, så etter noen måneder og ett par hundre timer spilling var det GeOW som skulle bli kjøpt inn. En kamerat kom over, og vi spilte oss igjennom campaign på en 17" crt skjerm (kunne blitt 28" vanlig, men jeg "måtte" ha eitsh dee. Når den korte, men utrolig kule campaignen var over, var det på tide og herje litt på Live. De første ukene.. snakker vi ikke om. Men etter det tok jeg mer og mer kontroll, og fikk en solid samling kills per runde/ match.

Så var det ikke før romjula (3 uker senere), at jeg så i billigkassa på elkjip. Der fant jeg Ridge Racer 6 til 99,- og Quake 4 til 199,-. Da tenkte jeg "worth a shot" og disse havnet beklageligvis i min spillsamling. Quake 4 byttet jeg bort mot CoD2 på Bytteklubben GameOver, og Ridge Racer har jeg for og bli kvitt irriterende gjester. Så var det F.E.A.R sin tur. Jeg har liksom aldri.. prøvd og spille det ordentlig. Jada, jeg skal skru av lyset og på med den nye tvn og anlegget (Sony Bravia kdl-u2000 32", Logitech z-5400 :love: ) men.. Det blir heller og sette på maks kontrast, mute og ta av gardinene. DA kan vi spille FEAR. Etter det, ved launch, kom Crackdown dettende ned i postkassen. Nå DET var morro helt til man runna det det. Da forsvant litt av gnisten. Men en kamerat skal snart skaffe seg det, og da starter jeg på nytt og spiller hele saken i coop :thumbup:

Så har det igjen vært tørke frem til mandag. Da kom Splinter Cell: Double Agent! Det har vært en av de mer frustrerende, samt morsomme spillene jeg har spilt på LENGE! Virkelig en perle. Til den gamle boksen har jeg Halo: CE, Halo 2 og GTA: SA.

for og ramse opp;

Halo: CE (combat evolved)

Halo 2 CE (Collectors Edition)

Gta: SA

Pgr3

Kameo

Oblivion

GeOW

Ridge Racer 6 :(

Quake 4 :( byttet til CoD2 :)

F.E.A.R

Crackdown

Splinter Cell: Double Agent

Gleder seg til;

Assasin`s Creed

Gta IV

Halo 3 :dribble:

Bioshock

Mass Effect

Two Worlds

and many, many more..

Edit: Kan vel legge til TDU og Saints Row som jeg ofte låner av brodern. Kongespill begge to! (unntatt slutten i Saints Row :hrm: )

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...