SurfingElite Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 I USA spiller jeg venstrekant I Norge spiller jeg høyrekant Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Spiss:) Noen som kan matche rekorden min: 42 mål på 6 kamper? Eller 16 på 4 på juniornivå? Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Spelar som regel på ein av kantane. Enten det er høgreback, venstreback, vestreving, høgreving.. Og også nokon gongar inderløpar visst vi spelar med 3 på midtbanen.. Men det går mest i høgreving og høgreback. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sitter oftest på benken jeg, i og med at jeg er trener for ett jente13 lag. Men før jeg ble for lat, spilte jeg midtbane/angrep. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Spiss:) Noen som kan matche rekorden min: 42 mål på 6 kamper? Eller 16 på 4 på juniornivå? Jeg har scoret 1 mål på 94 kamper Og det målet kom på langskudd, 40 meter, hel volley, klin i vinklen Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 På bildet ser dere meg der jeg hører hjemme.. Med hoftefeste lengst fremme på banen! Men dette er noen år siden og jeg har siden da blitt flyttet på midtbanen og er først og fremst den som skal vinne duellene. Scoret et mål i høstsesongen, på et langskudd som glapp mellom hendene på keeper og rullet inn, noe heldig altså. Denne sesongen spiller jeg junior, vanskelig å komme på laget! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Spiss Høyrekant (Der liker jeg meg best, og får til mest) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 SpissHøyrekant (Der liker jeg meg best, og får til mest) Høyrekant her og. Det er noe som er litt morsomt. En lagkompis scorte sitt første 11'er mål etter 3 sessonger og det med venstre å. Det var en passning etter bakken som gikk sakte i mål. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 spiller offensiv kant høyre/venstre eller spiss Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 spiller offensiv kant høyre/venstre eller spiss Jess, samme her Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg spiller til vanlig Ving, men kan spille back, midtstopper, spiss og keeper ved nød. Lenke til kommentar
eivranh Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvor jeg vil på gutte-laget(dum-snill trener ) Venstre beck på junior-laget Venstre beck/høyre beck/midtbane på a-laget Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Her er det spiss som gjelder Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Spiller enten midtbane eller høyreving. Har alt for dårlig kondis til det, ikke hurtigheten i det hele tatt - slik vi liker det i "AFK Kondiskameratene", med andre ord. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ren spiss! Spiss:) Noen som kan matche rekorden min: 42 mål på 6 kamper? Eller 16 på 4 på juniornivå? Jeg scora 9 mål i min første kamp noensinne. Var vel 6 år gammel kanskje. Vi vant tilslutt 18-0 Har aldri holdt telling på hvor mange mål jeg har putta, men akkurat det husker jeg Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jeg spiller til vanlig venstreback, men fikk endelig lov til å starte på venstrekant og da putta jeg to mål. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Keeper Har spillt spiss siden jeg begynnte med fotball, men laget jeg spiller for sliter med keeper'e, lite av dem, så noen måtte ta på seg oppgaven Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Midtstopper, selvfølgelig =P Neida, men utrolig deilig plass og spille på. Vært der i 8 år nå ^^ Nærmer meg to meter, musklene kommer gradvis, og har litt "erfaring" om man skal kalle det det på mitt nivå =P Deilig med kontroll, styrer alt her bak fra. Soleklar kaptein Hurtighet (lange bein eier =P ), gode basic ferdigheter og evne til å lese spillet og takle (som sagt, lange bein eier) både tidlig og seint er nok mine styrker. Har da også et par mål på bok =) Flere på heading etter corner ^^ (Få som matcher 197cm og grei spenst). Men også et par langskudd og noen lumper som merklig nok keepere klarer å slippe inn =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå