Jung Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Piller Ving eller back! Samme hvilken side Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 jeg spiller Høre kant Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Forsvar er Tingen Vanligvis Høyre eller Venstre Beck Lenke til kommentar
The1 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Høyre ving. Spiller også venstre ving og spiss. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Spilte kaptein og midtstopper, nå spiller jeg ikke mer. Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 For øyeblikket er jeg spiss, og gjør det helt ålreit. Har spilt høyre ving store deler av livet, men treneren fant ut at jeg hadde større hurtighet enn spissene våre, samt et farlig høyrebein, så sånn ble det til Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Spiller overalt til og med keeper men spiller for det meste forsvar, siden jeg har gjort det siden jeg var 6 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 midtstopper eller hengende midtbane =) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Da jeg var aktiv () spillte jeg på høyresida. Back og ving. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Var fast back, som oftest venstre, da jeg drev med organisert fotball. Lenke til kommentar
TerjeHaugland Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Spiller stopper (og assisterende dommer :!: ) for et lag i 7 divisjons 7'er fotball. Har det mer i kjeften enn i beina Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 spiller midtstopper , den som presser, så tar han andre ut dybde(tar det lille jeg slipper forbi meg ) :!: evt brukes jeg som back, siden jeg løper til jeg tryner (altså er med massse offensivt:D) har faktisk scoret et mål som stopper, og det var artig, siden jeg nesten aldri har sjansen til det:D Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Spiller venstre ving og spiss. Dårlig på hode, men kjapp i bakrom. Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tja.. Forrige kampen var jeg høyre back, kampen før var jeg både offensiv og defensiv midtbane. Før det igjen var jeg ving, i dag skal jeg være midstopper... Høres sykt useriøst ut, men det er bare meg det gjelder på laget Potatoes ftw! Lenke til kommentar
Thereselicious Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg spiller høyre kant og sentral midtbane<3 Det er gøyy Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Venstre beck. Eksperimenterte litt med spiss posisjon / offensiv mittbane / ving en liten tid. Men gikk tilbake til Venstre beck. Helt til jeg fikk en lyskestrekk og rett etter jeg kom inn igjen var foten ubrukelig til å skyte med, hadde problemer med å føre ballen pga smerter så ga meg. Var vel 24mål og et 2 selvmål jeg hadde for laget mitt. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Høyre back og midtstopper her. Trives godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå