Thomas J.L Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Spilte høyre back ;> trivdes der. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kan spille i alle posisjoner bortsett fra midtstopper og keeper. Liker meg best sentralt på midtbanen Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg liker meg best på kanten. Samme hvilken side. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Spilte keeper / forsvar på 7'er. På 11'er gikk jeg over til litt midtbane/midtstopper. Men jeg spiller nok mest beck.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Spiller høyrekant og spiss. Men nå er jeg snart lei fotball, det er så mye press Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg er av norges beste benksliter, jeg er lynrask til å fylle vann på flaskene til de andre gutta, jeg har smidighet som en gaselle når jeg henter ballene og jeg er knallhard i duellene om å komme først i køen på forskjellige cuper (så jeg kan holde av plass til de andre gutta). Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg fikk en ny rolle på a-laget som ligger i 4.div i år. I fjor spilte jeg som regel høyreback/midtbane. I år skal jeg få prøve meg på midtbanen fast, noe som jeg er kjempeglad for Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Spilte Keeper. Spilte også litt som Høyre/høyre sentral midtbane en stund pga håndleddskade. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Spiller venstre ving eller midt og noen ganger spiss. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg er av norges beste benksliter, jeg er lynrask til å fylle vann på flaskene til de andre gutta, jeg har smidighet som en gaselle når jeg henter ballene og jeg er knallhard i duellene om å komme først i køen på forskjellige cuper (så jeg kan holde av plass til de andre gutta). 8236910[/snapback] Kalles ikke de lagledere?? Lenke til kommentar
andulf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Spiss eller sentralt på midtbanen finner du meg. Ble satt som høyreback for 3 sesonger siden, men der trivdes jeg ikke Endret 4. april 2007 av andulf Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 jeg er skuddfanger jeg!! mest utsatte jobben på banen uten tvil, blir mye pryl Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tilbake i mine fotball dager spilte jeg høyre og venstre beck. ..Det var jo der alle de skikkelig flinke spillte. Lenke til kommentar
f0rp Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har sluttet på fotball nå men når jeg spilte så spilte jeg Jeg var en potet som dem kaller det så spilte over alt. Men spilte mest midt bekk Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Spilte spiss jeg kos det Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Etter opptur på opptur og debut i 3.divisjon har jeg nå funnet ut at fotball kanskje ikke helt er tingen og jeg spiller i 6.div. Er forøvrig keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå