Gå til innhold

hvor spiller "du" på banen?

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt midtstopper siden jeg startet med 11'er fotball.

Var litt for driblevillig i starten, med fikk raskt ristet av meg det.

Siste året jeg spilte seriøst ble jeg flyttet litt ut på backen av kretslagstrenern, mest pga. jeg hadde forbedret farten min, og at noen andre skulle få prøve seg som midtstopper. (jeg skulle slutte etter sesongen)

Lenke til kommentar

Sentral på midtbanen, men har spilt midtstopper og defensiv midtbane før med stor suksess, men pga jeg var en av de "beste" spillerne på laget ble jeg flyttet til en mer krevende rolle kanskje, altså midtbanen. Begynte som høyreving siden jeg er rask og har en god skuddfot som kan legge inn. I slutten på guttelaget ble jeg satt på midtbanen sentralt.

Juniornivå gikk jeg tilbake til høyrevingen pga min hurtighet samt skudd. Jeg mener at ving er noe av det jeg er dårligst i og jeg har faktisk nesten aldri utretta noe fra den posisjonen (iallefall det som er forventa av en ving).

Jeg tror jeg kunne vært en veldig god høyreback siden det er en blanding av ving og midtstopper, kanskje jeg er best på backen selvom jeg kun har prøvd det 2-3 kamper (med hell).

Merka at jeg likte å snakke om dette. Og om noen synes jeg har skrytt her så er ikke det meninga altså, gikk på et dårlig lag. Alle vet det...

Lenke til kommentar

Vel, sluttet for noen år siden pga menisken..

MEN, jeg var først høyre back i ca 4-5 år, så ble jeg ving (litt frem og tilbake) i ca 2 år, så siste året var jeg plutselig spiss i en treningskamp, og på åra jeg hadde spilt så hadde jeg ALDRI laget ett mål... Plutselig ble det 2 stykk i første kamp som spiss.. Og etter det så var jeg fast spiss i noen kamper, og laget minst 1 mål hver kamp.. Men så ble jeg uvenn med treneren, og ødelagte menisken..

Jeg hadde en røff spillestil, beinhard i taklinger, var veldig rask (60 meteren på 7,7), samt jeg hadde en jernvilje, stoppet aldri, selvom jeg spydde pga at jeg var utslitt, så var det bare å jobbe videre :) (stolt)

Lenke til kommentar

Hvis DU var trener, hvilken posisjon ville du satt meg i?

Jeg er:

- hurtig

- fysisk sterk

- godt skuddbein (høyre)

- liker å spille midtbane sentralt, men kan miste fokusen og sentre til feil person

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
Hvis DU var trenger, hvilken posisjon ville du satt meg i?

Jeg er:

- hurtig

- fysisk sterk

- godt skuddbein (høyre)

- liker å spille midtbane sentralt, men kan miste fokusen og sentre til feil person

8146392[/snapback]

:D Når jeg spilte, spilte jeg litt samme stilen til Shaun Wright Phillips :D Ikke at det er noe veldig å skryte av men :D

Hadde satt deg som offensiv midtbane.. :)

Endret av TerjeRaymond
Lenke til kommentar
Hvis DU var trener, hvilken posisjon ville du satt meg i?

Jeg er:

- hurtig

- fysisk sterk

- godt skuddbein (høyre)

8146392[/snapback]

Tør påstå du hadde blitt plassert på høyre indreløper i en 4-3-3 formasjon, eller sentral i en 4-4-2, forutsatt av at du skjerpa fokusen i kamp.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...