bandreas Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Spilte hovedsakelig midtstopper da jeg spilte, over ett år siden nå Burde komme meg igang igjen, hendte jo jeg spilte både defansiv midt og spiss Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Spilt midtstopper siden jeg startet med 11'er fotball. Var litt for driblevillig i starten, med fikk raskt ristet av meg det. Siste året jeg spilte seriøst ble jeg flyttet litt ut på backen av kretslagstrenern, mest pga. jeg hadde forbedret farten min, og at noen andre skulle få prøve seg som midtstopper. (jeg skulle slutte etter sesongen) Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg spiller vensterback. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Sentral på midtbanen, men har spilt midtstopper og defensiv midtbane før med stor suksess, men pga jeg var en av de "beste" spillerne på laget ble jeg flyttet til en mer krevende rolle kanskje, altså midtbanen. Begynte som høyreving siden jeg er rask og har en god skuddfot som kan legge inn. I slutten på guttelaget ble jeg satt på midtbanen sentralt. Juniornivå gikk jeg tilbake til høyrevingen pga min hurtighet samt skudd. Jeg mener at ving er noe av det jeg er dårligst i og jeg har faktisk nesten aldri utretta noe fra den posisjonen (iallefall det som er forventa av en ving). Jeg tror jeg kunne vært en veldig god høyreback siden det er en blanding av ving og midtstopper, kanskje jeg er best på backen selvom jeg kun har prøvd det 2-3 kamper (med hell). Merka at jeg likte å snakke om dette. Og om noen synes jeg har skrytt her så er ikke det meninga altså, gikk på et dårlig lag. Alle vet det... Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Spiller stort sett venstre beck eller sentral midt. Lenke til kommentar
epyks Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg var keeper før, men sluttet i oktober en gang. Treneren min ødela moroa med fotball.. Endret 8. mars 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Spiller mest høyre back, men også høyre ving. Foretrekker egentlig ving, synest det kan vere morsommere til tider. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 jeg spiller offangsiv høyre ving Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Vel, sluttet for noen år siden pga menisken.. MEN, jeg var først høyre back i ca 4-5 år, så ble jeg ving (litt frem og tilbake) i ca 2 år, så siste året var jeg plutselig spiss i en treningskamp, og på åra jeg hadde spilt så hadde jeg ALDRI laget ett mål... Plutselig ble det 2 stykk i første kamp som spiss.. Og etter det så var jeg fast spiss i noen kamper, og laget minst 1 mål hver kamp.. Men så ble jeg uvenn med treneren, og ødelagte menisken.. Jeg hadde en røff spillestil, beinhard i taklinger, var veldig rask (60 meteren på 7,7), samt jeg hadde en jernvilje, stoppet aldri, selvom jeg spydde pga at jeg var utslitt, så var det bare å jobbe videre (stolt) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Er Ball fordeler på midten Her kan dere se litt skills av meg Endret 9. mars 2007 av messi91 Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Spiller sentral midtbane, er 186 og teknisk hurtig. Kan minne veldig om Sokolowski, nemlig.. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hvis DU var trener, hvilken posisjon ville du satt meg i? Jeg er: - hurtig - fysisk sterk - godt skuddbein (høyre) - liker å spille midtbane sentralt, men kan miste fokusen og sentre til feil person Endret 13. mars 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hvis DU var trenger, hvilken posisjon ville du satt meg i?Jeg er: - hurtig - fysisk sterk - godt skuddbein (høyre) - liker å spille midtbane sentralt, men kan miste fokusen og sentre til feil person 8146392[/snapback] Når jeg spilte, spilte jeg litt samme stilen til Shaun Wright Phillips Ikke at det er noe veldig å skryte av men Hadde satt deg som offensiv midtbane.. Endret 13. mars 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hvis DU var trener, hvilken posisjon ville du satt meg i?Jeg er: - hurtig - fysisk sterk - godt skuddbein (høyre) - liker å spille midtbane sentralt, men kan miste fokusen og sentre til feil person 8146392[/snapback] Tør påstå du hadde blitt plassert på høyre indreløper i en 4-3-3 formasjon, eller sentral i en 4-4-2, forutsatt av at du skjerpa fokusen i kamp. Endret 13. mars 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg spiller høyre ving eller spiss Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Spiller høyre ving/spiss(varierer), kan også spille forsvarer men det er sjeldent. -Er veldig høy -God høyre skuddfot, venstrefoten min er død. -Ok fart -Ok i dueller, men kan ofte være litt for sen etc Endret 13. august 2008 av LpIsBackForYou Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg spiller for det meste på midten. Jeg er best sentralt men kan også spille på kanten. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg spilte alltid midtbane, likte det og kunne løpe på hele banen for kondis, hurtighet og ballkontroll var det jeg var best på. Endte dog opp som topscorer alle sessongene jeg spilte (9år) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Spiller og styrer bak, men skal settes ett lite hakk frem p.g.a vi skal spile 4-1-3-2 nå, så jeg blir flytta frem og Kaptein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå