Treblad Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 196cm med ubrukelighet, det fant jeg ut for 2 år siden og sluttet. 7712702[/snapback] Høyden er ingen hindring! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Peter Crouch er en fin inspirasjonskilde, men jeg fant rimelig fort ut at basket var sporten for meg. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg spiller venstreving, legger som oftest målgivende pasninger, men scorer av og til da Endret 27. desember 2008 av Mr. Ty Lenke til kommentar
hds Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Peter Crouch er en fin inspirasjonskilde, men jeg fant rimelig fort ut at basket var sporten for meg. 7730269[/snapback] Ja du så på crouch og sa til deg selv: "Ikke si at jeg er like ubrukelig som han? Og ser jeg like teit ut som han når han gjør hva som helst?" :!: Men on topic: Spilte venstre ving, men burde spilt sentral midtbane og vært ballfordeleren på laget. Styrkene mine var godt overblikk og en silkefot. Svakheten var på den tiden dårlig trenet, for feig i det defensive spillet og elendig på hodet. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kan vel spille overalt, bortsett fra keeper... Men ser helst at jeg slipper forsvar... Spiller mest høyre kant + sentral midt... Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 jeg spiller ofansiv midtbane spiller, og hender jeg tar høyre midtbane o, på A lage;) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg er høyreback, men kan flyttes opp på høyrevingen om det er nødvendig. Eneste som hindrer meg i å spille ving er egentlig kondisjonen. Ellers er kvalitetene inne, ikke minst en dødelig nøyaktig innleggshøyrefot Ok, kanskje ikke helt på Beckham-nivå, men jeg er langt bedre på innlegg enn på skudd mot mål. Jeg har nå spilt i, tja, 4 hele sesonger for det laget jeg er på nå, og har ennå ikke et eneste mål i offisiell kamp... Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg er mittstopper, men kan vel også brukes på backsidene.. Klarer meg av og til på midten. Men kondisjonen er ikke akkurat på topp.. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg spiller venstre ving, er høyre fot. Men jeg har ofte spilt sentralt midtbane og noen ganger spiss. Endret 13. mars 2007 av Pingun Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har spilt midtforsvar i alle år. Ble slått sammen med de som er året eldre i fjor, og endte opp på begge backene. Spiller nå midtstopper! Artig å sette inn noen sugne sklitaklinger:) Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Spilte i min tid venstre midtbane/ving. Og i noen tilfeller venstreback. Da laget mitt gikk i oppløsning og jeg jeg ble med å spille med de som var 1 år eldre, satt de meg som spiss. Putta 3 mål i første kampen, men så etter et halvt år gikk det laget også i oppløsning. Og da bestemte jeg meg for å slutte med "seriøs" fotball. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Er venstrebent, sa venstreback na i det siste, venstrekant, spiss eller defensiv ballfordeler Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Er best som midtstopper, vi spiller oftest med en stopper som går i duellene og en som ligger litt dypere (sweeper). Jeg pleier å være den som går i duellene. Har også spilt en del back, både høyre og venstre. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Spillte høyre back gjennom mine 3 år på 11`er laget. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 I mine glansdager var jeg spiss. Legend8. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg spillte venstre midtbane. Heldighvis spiller jeg ikke fotball lenger. Lenke til kommentar
alinor Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 løpsvillig back eller lat knallhard stopper det er meg Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Teller det med ikke på banen? Jeg spiller helst så langt unna "banen" som mulig og på pc'en.... Overtrøtt xD Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg spiller der jeg får lov:D Takler for det meste jeg Lenke til kommentar
martinho Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan vel egentlig brukes overalt på banen bortsett fra keeper, men jeg er best som sentral midtbane eller spiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå