ArsEna Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Spiller sentral midtbane nå, men liker meg best som hengende spiss/offensiv midbane i rommet rett bak spissene. Der er det morsomt å spille. Kan også spille spiss, men mangler fart, derfor blir jeg for treg som spiss. Derfor er hengende spiss supert synes jeg. Men, jeg trives på sentral også! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Midtstopper, selvfølgelig =P Neida, men utrolig deilig plass og spille på. Vært der i 8 år nå ^^ Nærmer meg to meter, musklene kommer gradvis, og har litt "erfaring" om man skal kalle det det på mitt nivå =P Deilig med kontroll, styrer alt her bak fra. Soleklar kaptein Hurtighet (lange bein eier =P ), gode basic ferdigheter og evne til å lese spillet og takle (som sagt, lange bein eier) både tidlig og seint er nok mine styrker. Har da også et par mål på bok =) Flere på heading etter corner ^^ (Få som matcher 197cm og grei spenst). Men også et par langskudd og noen lumper som merklig nok keepere klarer å slippe inn =P Nesten som å lese om meg selv. Så digg å spille stopper <3 Spiller midtstopper, spilt det siden jeg var 6 år gammel. Blir kalt en ulv i fåreklær siden jeg ikke er den største(av høyde og masse)på banen. Er vel 176 og 56 kilo. Litt for glad til å stoppe finteglade spisser, de takles som oftes rett ned, ikke stygt. Har veldig god spents, og tar de fleste i hodeduel. Hvis jeg taper en hodeduell, så springes de inn. Roper og styrer det meste bakfra, selv om jeg ikke alltid stiller som kaptein. Kan vel ikke skryte av så mange mål Bilde fra i fjor. 7er turnering i Hammerfest. Endret 6. mars 2008 av -Martin- Lenke til kommentar
SondreLM Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg spiller spiss! Til tross for at jeg ikke har den høyeste farten, skyter jeg bra og kan drible ganske greit, sååå.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg står i mål! neeei, jeg er ikke lat! Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Høgre midtbane her liker å springe mykje på vingen og slå innlegg og å drible litt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Spiller overalt utenom forsvar keeper. Egentlig er jeg vel spiss, men min glanstid som fotballspiller var over den dagen vi startet med 11'er fotball Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg er keeper. Jeg er best på reaksjoner og rekkevidde. I tillegg redder jeg uvanlig mange straffespark. For to sesonger siden hadde jeg en strafferedningsprosent på ca. 60. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Spiller overalt utenom forsvar keeper. Egentlig er jeg vel spiss, men min glanstid som fotballspiller var over den dagen vi startet med 11'er fotball Er jo da alt starter jo! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg tror jeg må være tidenes potet. Jeg har spilt seriøst i alle posisjoner; keeper, spiss, ving, back, sentral midtbane, indreløper, og nå spiller jeg sannelig midtstopper. Utrolig. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Eg spelte på venstre midtbane. Men det er maaaaaangen år sidan no. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 stod i mål, kom med et par ganger på zone for kretsen I telemark. Men så ble det bare kjeftig og dårlig lag ånd, så jeg slutta. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) e Endret 23. februar 2012 av MRØ Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg tror jeg må være tidenes potet. Jeg har spilt seriøst i alle posisjoner; keeper, spiss, ving, back, sentral midtbane, indreløper, og nå spiller jeg sannelig midtstopper. Utrolig. O'Shea! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Nå virker det muligens som om jeg skal ta skoene ned fra hylla igjen, og begynne å spille fotball igjen. Forhåpentligvis som back,stopper eller midtbane, men jeg er glad så lenge jeg får spille jeg. Endret 11. april 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 står i mål...klarer ikke drible noe serlig bra...men stopper veldig mange baller Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hehe :!: Har spilt midtstopper fast i noen år, men fikk faktisk prøve meg som sentral midtbane (defansiv) og syntes det var utrolig gøy! Følte liksom at jeg var litt mer med i spillet istedenfor å stå bak å vente på ballene.samt at jeg fikk løpt litt Putta 1 mål etter 10 min som sentral i min første kamp Til de som har samme posisjon (hvordan staves det??) prøv litt forskjellig det er mange plasser som er like så kule som den dere har nå!! Lenke til kommentar
olus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er keeper. Jeg er best på reaksjoner og rekkevidde. I tillegg redder jeg uvanlig mange straffespark. For to sesonger siden hadde jeg en strafferedningsprosent på ca. 60. Jævligt me straffer du fekk i en sesong. Eg får vell en 4 stk kver sesong Lenke til kommentar
Quaresma Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 De posisjonene jeg speler i, er vel helst Høyre/Venstre Midtstopper, samt Høyre kant. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg spiller for det meste defensiv midtbane sentral, men kan spille overalt på midtbanen og forsvaret også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå