felge Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Halla.. har nå kjøpt meg Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g, WPA, QoS, 4P switch, Linux Og fatter lite av dette stuffet.. er koblet fra ruteren og inn i Linksys en.. så har eg en kabel der nå.. mænne kjører denne cd en fikk med ja.. så er det bare gale faen skap hele dritten.. + av å stil står der skriv inn passord.. skriver nå inn noe eg.. står ikke noe om det er feil eller hva.. mænne eg har ikke fått noe passord av linksys om det er det dom mener ? :S fattæsje shitten .. need backypu Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Halla.. har nå kjøpt meg Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g, WPA, QoS, 4P switch, Linux Og fatter lite av dette stuffet.. er koblet fra ruteren og inn i Linksys en.. så har eg en kabel der nå.. mænne kjører denne cd en fikk med ja.. så er det bare gale faen skap hele dritten.. + av å stil står der skriv inn passord.. skriver nå inn noe eg.. står ikke noe om det er feil eller hva.. mænne eg har ikke fått noe passord av linksys om det er det dom mener ? :S fattæsje shitten .. need backypu 7712246[/snapback] Hva er det som er problemet ditt? Får du ikke til å logge inn Linksys'en? Isåfall er brukernavn: "La være tomt" passord: admin Lenke til kommentar
felge Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 fannt litt ut av det.. trådløst er oppe oxo går.. men åssen mekker eg passord slik at naboen ikke sniker seg innpå ? kjører eg inn den ip en.. så logger inn og styrer på der ? Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 fannt litt ut av det.. trådløst er oppe oxo går.. men åssen mekker eg passord slik at naboen ikke sniker seg innpå ? kjører eg inn den ip en.. så logger inn og styrer på der ? 7712452[/snapback] Søk her så finner du ut av det: Diskusjon.no - Netverk Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 fannt litt ut av det.. trådløst er oppe oxo går.. men åssen mekker eg passord slik at naboen ikke sniker seg innpå ? kjører eg inn den ip en.. så logger inn og styrer på der ? 7712452[/snapback] Gå til http://192.168.1.1/ -> Wireless -> Wireless Security Legg inn passord Lenke til kommentar
felge Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) den funker nå.. mænne hvofor så synnsikt dårligt signal da? i stuen som er par meter rett opp.. så er det signal "low" :S hadde seriløst forventet mer enn det ass.. ok du mannen her som sier : Gå til http://192.168.1.1/ -> Wireless -> Wireless Security Hmm.. Hvilken av "security mode" ene skal eg velge er jo en 5-6 stk å velge mellom :S WPA personal ? Endret 15. januar 2007 av felge Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 WPA personal er OK. Prøv å legg ned antennen på routeren slik at den stråler mere oppover. Lenke til kommentar
felge Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 WPA personal er OK. Prøv å legg ned antennen på routeren slik at den stråler mere oppover. 7730550[/snapback] hmm.. legge ned antennen slik at den stråler nedover ? hmm må ha stråling opp eg.. opp til stuen ! så toppene står som fjell oppover Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Antennene stråler horisontalt (bortover) når de peker rett opp. ! ! ! ! -----------------> Max stråling ! ! ! Lenke til kommentar
felge Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 hehe kødder du ? nå har eg kjørt de rett ut .. står som noen bonere ret ut så skal vi opp oxo skjekek Lenke til kommentar
felge Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) still sucky.. skal legge ut bilder i morra.. kan du se hvordan det ligger an natti natt Endret 15. januar 2007 av felge Lenke til kommentar
felge Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 hmm nå har eg hatt rutern enstund.. men er ikke imponert.. for signalene er SKAM DÅRLIG!! oki serveren står nå på data bordet her nå.. antennene står oppover og den bærbare pc en min som står ca 3 - 3,5m i luftlinje unna i etasjen oppe den får bare in signal styrke 2 av 5 streker og status LOW ! ikke noen tips eller tricks som setter gass på denne ? får nesten inn bedre signal fra naboene som bor ca 100meter unna ! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 ja sett routeren høyere opp i etasjene Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det er uansett noe feil. Enten surfer du på naboens linje, og tror det er din, eller så er det noe feil med antennen. Lenke til kommentar
felge Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 hehe surfer isje på naboens antenne eller noe sånnt.. sikker på det isje er noe instillinger då ? går igjennom nå.. Security Mode: Disabled WPA Personal WPA Enterprise WPA2 Personal WPA2 Enterprise RADIUS WEP WPA Algorithms: TKIPAES WPA Shared Key: Group Key Renewal Hva bør jeg velge som Sexurity mode, og WPA shared KEY ? what ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå