Mit Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei Jeg er ikke akuratt en Linux-ekspert for og si det sånn derfor tenger jeg litt hjelp til og finne drivere til mitt gamle Intel D865GBF-Hovedkort, det viktigste er da driverne til nettverkskortet. Har sett på Intel.com men kan ikke finne drivere til Ubuntu der, er det noen av de andre som fungerer i Ubuntu eller er det jeg som har misforstått noe her? http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...ID=948&lang=eng Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har du installert Ubuntu på maskina, eller er du bare ute etter å finne ut av om det eksisterer drivere for nettverkskortet? Du kan laste ned Ubuntu og boote av cd (livecd kalles dette) og se om Ubuntu finner NICet og får konfigurert det. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Ubuntu er instalert. Det som var litt rart er at nå fungerer det, fungerte ikke de første 20 gangene og etter 3 restarter, og nå etter en liten pause fant den ut av at den skulle funke men jeg sliter med noen få ting ennå, internett er ikke direkte raskt (i forhold til windows pcen ved siden av) dette kan ve ha noe med at driverne ikke er til stede? Og det problemet som er værst er at det kommer en feil meldig hver gang jeg skal laste ned noe som jeg ikke skjønner noe av Skal se om jeg kan få en kopi av den inn her senere men det går heller ikke ann og logge inn på forumet med den heller! kommer ikke vidre etter at jeg trykker login, står bare der. Det den skal brukes til er FEAR server, hadde det på Win XP tidligere men valgte og bytte da det var noe småproblemer støtt og stadig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå