Nvidia_boy Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Min knappe ett år gamle Seagate Barracuda 250gb S-ATA klikket plutselig når eg satt på internett og surfet. Eg skrudde av PC-en og omkoblet den. Det hjalp ikkje. Den lager en mystisk "klikke og skrape"-lyd som repeterer seg hele tiden og no vil den ikkje starte opp og det høres ut som noe kanskje er selve "skiven" er løs. Noen som har peiling på hva det kan være? PS: Der eg kjøpte den (Flexi-Data, Bergen), de har lagt ned, så vet ikkje helt kordan det er med garanti då? Lenke til kommentar
abZ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Min knappe ett år gamle Seagate Barracuda 250gb S-ATA klikket plutselig når eg satt på internett og surfet. Eg skrudde av PC-en og omkoblet den. Det hjalp ikkje. Den lager en mystisk "klikke og skrape"-lyd som repeterer seg hele tiden og no vil den ikkje starte opp og det høres ut som noe kanskje er selve "skiven" er løs. Noen som har peiling på hva det kan være? PS: Der eg kjøpte den (Flexi-Data, Bergen), de har lagt ned, så vet ikkje helt kordan det er med garanti då? 7712046[/snapback] Har hadd samme problem selv, jeg gikk og byttet den Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Jepp, det eg hadde tenkt, men så har jo flexi-data lagt ned. Så eg vet ikkje ka eg skal gjøre då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå