Discover89 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kjøpte akkurat et nytt hovedkort og holder på å sette det opp engdelig. Men chipset kjølinga henger bare i et feste, eller hva den heter, den er hvertfall rett under CPUen. Så når jeg så i hovedkort posen var den et pinne med som det så du som jeg skulle feste den med. Men det går lissom ikke å feste den, den sklir bare rett opp igjen. Den fester seg ikke. Noen som vet hva dette er? en feil eller? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Skjønner ikke helt hva du mener. Har du bilde? Er det festet slik som på dette bildet? Lenke til kommentar
Discover89 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Dette er et bilde av hovedkortet. Vis du ser kjøleren rett under CPUen henger den bare i et feste det til høyre. SÅ den lille "pinne" jeg fikk med går jeg ikke inn. Endret 13. januar 2007 av Discover89 Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Får du ikke den pinnen på plass igjen er det nok bare å sende tilbake på garanti. Kan hende kortet har tatt skade også av å bare henge i en pin,så ta en RMA og få ett nytt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå