vingtor Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Nokon som har kjennskap til compaq sin evo1000v med 2.2GHz prosessor. Ser den er ganske billig for tida... (mpx.no 16690) Lurte kanskje på å kjøpe ein slik ein Lenke til kommentar
flydman Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 sjekk denne http://www.whitebox.no Jeg går og lurer på denne Lenke til kommentar
bacon Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Compaq er bra på bærbar. Whitebox ville jeg holdt meg laaaangt unna... tipper firmaet ikke finnes lenger om 1 år. Lenke til kommentar
Svein F Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Her er en test av Evo 1000v: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...C545CBBC404178F Maskinen får positiv omtale. Hadde heller ville satset på 800v med Mobil prosessor, iallefall hvis den skal brukes på farten. 1000v har skrivebordsprosessor og dermed noe redusert batterilevetid, vil jeg tro. Lenke til kommentar
vingtor Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 takk whitebox har eg tenkt å holde meg alvorlig langt unna, dritt greier. Veit det er vanlig prosessor, men ikkje akkurat så viktig med batterilevetida. Dessuten er det ikkje firewire på n800 maskinene, heilt forkastelig spør du meg. Har eit videokamera i tankane og, og da nytter det ikkje med usb 2.0 aldri så mykje. i tillegg 1000v ein god del billigare... Lenke til kommentar
obos Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg kjenner noen som har kjøpt bærbare fra whitebox. De synes at laptopene virker helt i orden. Sparer også litt penger her da.. Men på den andre siden, siden whitebox er et ukjent merke så kan du tape mer penger hvis du skal selge den om noen år... Jeg mener at du vil få mer penger tilbake hvis du selger f.eks. en dell, ibm, compaq etc... Lenke til kommentar
^MonEy^ Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har byttet hovedkort på en N1000. Den er ganske kurrant. Men spørs hva du skal bruke den til. Veldig fin som erstatter til den stasjonære. Men skal du ha bærebar med tanke på mye batteridrift ville jeg valgt en N800. Lenke til kommentar
vingtor Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Skal ha den med til australia, studere, så det er fint at den er litt kraftig eller desktop erstatter.. har ikkje hatt bærbar før, men trur ikkje batteridrifta er det eg legger mest vekt på.. Ikkje så mykje på farta, alltid ein kontakt i nærheten.. Lenke til kommentar
^MonEy^ Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Da er N1000 et godt alternativ. PS: kjøp av meg :smile: Lenke til kommentar
texaz Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 selv om man ikke er så mye på farten ville jeg fortsatt satset på en 800v som nok bråker mye mindre. den er vel en del slankere og lettere også Lenke til kommentar
^MonEy^ Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Joda. N800 er slankere, men jeg synes N1000 er stiligere. Den er også veldig lett å skru i fra hverandre. Mista bare en skrue i første forsøk... Og det er ikke ille!! Synes ikke at den bråkte så ille heller. Mange av gutta her har N800 er veldig fornøgde de også. Lite feil på de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå