The Ghost Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 jepp, den er kobla, men fra strømforsyninga så er det en kabel som er 6pin?? eller hva man skal kalle det, men værtfall så står det cpu 1 på den kablen som jeg kobler i den 4 pin porten.. å det er vel ganske rett? 7712354[/snapback] Koblet du en 6pin i den jeg viste deg ? DA er det feil for det er strøm til skjermkort ... Har du ike mulighet for å få tat et bilde da ? Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Flere forslag folkens? Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 nænænæi, kobla 4 pin i 4pin porten seff, men bare nevnte at det fantes en 6 pin kabel og, Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 nænænæi, kobla 4 pin i 4pin porten seff, men bare nevnte at det fantes en 6 pin kabel og, 7712416[/snapback] Ok leste litt for imellom Har tross alt et prosjekt å være ferdig med til mandag Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 ok, men er det ingen flere ting jeg kan gjøre, kjipt å bruke masse penger på ting som ikke funker.. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 14 stk som leser tråden? ingen som har et fjernt forslag?? tester allt Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ta et bilde men, piper det noe? så ikke noe svar på d Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Prøv med bare 1 minnebrikke. Evt lån/prøv med andre brikker. Husket spacere/distansestykker mellom hovedkort og kabinett? Sjekket at eventuelle tredjepartskjølere/bakplater til slike ikke har kontakt med baksiden av hovedkortet? (skal være isolerende materiale om platen er av metall) Ved kortslutning skal da ikke maskinen starte i det hele tatt. Kobl vekk alle unødvendige enheter! (USB enheter, ekstra hdds, lydkort osv) Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 har ikke prøvd å koble høyttallerne til hovedkort, har ikke cam, så kankke ta bilde.. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Som jeg sa tidligere, koble ut alt som ikke trengs for å komme til bios. Funker det ikke da må du bytte deler eller returnere. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 distansebrikker = check.. jepp allt er koblet men det funker ikke, har skiftet kabinett 3 ganger, kan bygge pc.. men dette problemet har jeg altså aldri vært borti før.. har åsså skjekka med en ram brikke, funket ikke da heller... har prøvd uten cd rom, og skjermkort(siden det også er et intregrert i hovedkort) siste jeg prøvde hvar KUN: psu, hovedkort, cpu, harddisk og ram brikker.. funket heller ikke.. strøm er 0 stress.. hovedkort og skjermkort krever ca 600 watt.. og som sagt har jeg helt ny 700 watts strømforsyning.. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kutt ned til 1 rambrikke og 0 hardisker. Poenget er å få så få potensielle feilkilder som mulig. Ta vekk absolutt alt som ikke er 100% nødvendig for å få opp bios. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Start opp med kun cpu 1 rambrikke ingen CD/DCD stasjoner eller hardisker. prøv det Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) steike være nu e jeg glad, fant ut at cpu'en ikke hva ordentlig i, ja jeg vet at dere flirer nå. men tabbe er en tabbe.. så nu fungere pcn, takker for alle svar Endret 13. januar 2007 av Xcon94 Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Gratulere (jeg liker ikke 14 tegns regelen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå