Mr-CEO Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 SmartFTP er en fin klient ja Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 SmartFTP er en fin klient ja 7711940[/snapback] OK, jeg skal laste det ned nå, men hvordan chmodder ejg med det? Jeg kan ikke tenke meg at jeg kommer til å finne ut av det Takk for all hjelpen hittil Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Sitter på jobb så jeg får ikke sjekket det nå, men om jeg ikke husker feil er det bare å høyremusklikke på en fil eller katalog og velge chmod fra menyen. Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 litt offtopic. Men Hvis du ikke har et organisasjonsnummer til å registrere domenet ditt på (.no) så må du nok finne deg et annet. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Evt registrere seg i enhetsregisteret. http://www.spor-oss.no/kap1/spm132.html Gratis er det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå