AndersT2 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvordan er frakt prisene hos databutikken.com? Jeg har ikke brukt dem før, og fant ingen info hos dem. Det er kun 3 som har den varen jeg skal ha, og SHG har jo ikke visa betaling, slik at oppkrav kommer i tillegg, men Netonnet er litt for dyre, billigere hos SHG+oppkrav og frakt. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er jo bare å foreta bestillingen helt til du får oppgitt fraktprisen. Frakten varierer jo etter størrelsen/vekten på varen, så det finnes ingen fasitsvar her. Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det virker litt rart da jeg selv har handlet på SHG med visa. Det står jo også på nettsiden oppe til venstre Verified by Visa. Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Fraktpriser hos databutikken.com har 130 kr i postoppkrav som standard ,jeg har handlet der flere ganger. KJøpte mitt BFG Geforce 7900 gtx der Endret 13. januar 2007 av frode20 Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 De sender varene fra Norge, ikke sant? Er jo et svensk foretak. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvor raske er Databutikken med å gi deg sporingsnummer/sendt pakken avsted? Bestilte meg et 8800GTs i går, har enda ikke fått sporingsnummer, ei heller bekreftelse på at pakken er sendt. Det er for dårlig. Hadde vært utrolig greit å hatt kortet på Mandag, og ikke at det sendes på Mandag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå