Gå til innhold

MP3-spiller for jogging og Linux

Anbefalte innlegg

Kapasitet: minst 1024 GB

Lagringsmedium: Flashbasert

Fysiske mål: Liten og kompakt, vil gjerne ha den MP3-spiller som er fin. :p

Grensesnitt: Det går for det samme.

Bruksområde: Skal bruke den mens jeg jobber, utrolig kjedelig å sitte og gjøre det samme i timesvis uten noe å høre på. Skal også ha den med på skolen og mens jeg jogger. Og ikke minst bruker jeg Ubuntu Linux, så jeg vil veldig gjerne at den kan brukes i Linux.

Pris: 1000kr kan gå over hvis det er nødvendig.

Utover det har jeg ingen spesielle krav.

Har sett på Ipod Nano, men er usikker på kompitabiliteten til Linux. Har også sett litt på Creative Zen V.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forsåget ikke så farlig om det ikke fungerer i Linux, men er litt kjipt å måtte boote opp i windows bare for å overføre sanger. :p

Så foressten på Creative Zen Nano Plus 1GB. Den så ganske bra ut, men er litt skuffet over at den bruker aaa-batteri.

Har også sett på Creative Zen Neeon men ser ingen nettbutikker som selger den.

Kan noen komme med noen anbefalinger og/eller tester? Og kan jeg få noen anbefalinger til headset?

På forhånd takk. =D

Endret av Kubjelle
Lenke til kommentar

Jeg tar meg den friheten å bumpe denne.

Er den eneste forskjellen på Creative Zen V og Creative Zen V plus at det er innebygd mikrofon på pluss? Litt kjipt at de ikke støtter åpne format som oog vorbis.

Valget står mellom Creative Zen Nano og Creative Zen V.

Jeg trenger også et headset som blokkerer lyd veldig godt! Jeg jobber i en fabrikk der det er mye støy. Har sett på AKG K 26 P, holder den ut støyen bra? Vil helst ha noe alá Koss Porta Pro(størrelsemessig), men som holder støyen ute skikkelig. Det kan være helt lukkede headset, men da ikke store monster, jeg har ikke lyst til å se ut som en idiot. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...