Primalien Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Skal kjøpe meg ny LCD skjerm til PC. ca. pris 2500-4500 Litt usikker på hvilke modell jeg skal gå for. Har sett på NEC 20" LCD MultiSync 20WGX2, men synes den er litt dyr + at den har vært ute lenge på markedet(kanskje andre som er nyere og bedre) Noen som har forslag/erfaring? (skal brukes til spill/internet) På forhånd takk!! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Denne ville jeg valgt: http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=59237 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 NEC 20WGX2 er en knall skjerm, uten tvil. Den har kontastbelegg med mye reflekser, og lite ergonomiske innstillinger. Men så har den knall bildekvalitet, kombinert med at den er veldig rask. Mer rettet mot spill. Dell skjermen er billigere, og har ikke kontrastbelegg. Den har også mye, mye bedre ergonomiske innstillinger (omtrent alt som er), men den matcher ikke spillegenskapene til NEC. Tror du vil bli veldig godt fornøyd med begge, med mindre du er ekstremt kresen på responstid, da blir Dell litt treg. Begge har forresten S-IPS panel, som gir knallgode farger og innsynsvinkler. Skal du ha andre alternativer, kunne du muligens sett på en 4:3 skjerm, i 1600*1200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå