Tdnoz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kjøte et demobrukt 6600gt glh på komplett og når kortet kommer fram ser jeg ingen forsjell på et normalt 6600gt og dette.Det rare er at jeg synes jeg ser at det har stått på ram sinks men de er fjærna. så veit jeg at klokke frekvensen skal være høyere på dette kortet enn et normalt.men legger til coolbits og sjekker i everest så kommer det med 500mhz gpu og 1000mhz minne mot 540/1150 på glh. Så også på en side at man måtte"klokke" kortet til 540 og 1150mhz. Er det noen andre synlige måter å se forsjell på kortene? unntatt kjøler? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 hvis du har begge kortene s kan du kjøre de i 3d mark 06 og se. eller gå på den 3d mark 06 tråden og se hvordan de scorer Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Finnes det ingen programmer, klistermerker på korte eller noe slikt som ser forsjell, med Expert tool får jeg rett klokk i enhanced mode Quote fra en side: "It is worth noting that 500 MHz is the frequency of the Safe Mode (with the proprietary utility EXPERTool that comes bundled with the card, you can set the frequencies for the chip and memory to 540/1150 MHz, respectively. Gainward guarantees a trouble-free operation of the card at these frequencies " Endret 13. januar 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Eg veit ikkje sikkert om noko synlege forskjellar på korta, men du kan prøve å lese kva som står på minnebrikkene og finne ut kor mange ns dei er, skal ikkje sjå burt ifra at glh har ferre ns. Eller så kan du visst du ikkje allereie har prøvd og google etter forskjeller. Endret 13. januar 2007 av Zimmen Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Normalen er 2.0ns og glh skal ha 1.6. men trur jeg fant ut av dette... fdant en side som hadde tasta glh og bak hadde jeg samma klistermerke(samma tall) så er nok rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå