Gå til innhold

Jeg må le av ASUS

Nuffern

Anbefalte innlegg

Installerte ny bios (1010) på mitt Asus A7V8X hk, som skulle fikse en feil ved avlesning av cpu-temperaturen. Temperaturen falt fra 59 til 47 grader (idle). Må bare le av ASUS som sa at kortet hadde en mer nøyaktig temp.avlesning enn alle andre hk. Da har det vist feil temp. i ca. et halv år, og nå ligger tempen slik den gjør på de fleste andre hk. Jaja, hurra for asus.. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sverter ingen! Syntes det bare var litt latterlig. Dessuten er jeg klar over at temperaturavlesningen sikkert ikke er mer korrekt nå.

Det som derimot har provosert meg kraftig, er alle problemene jeg har hatt med dette kortet. Les disse to trådene så forstår dere: Tråd1 Tråd2

Det var kun etter at jeg for et par dager siden installerte bios v1010, at ting fungerte som de skulle. Da hadde jeg allerede prøvd v1006 og v1007. Tok med andre ord nesten to måneder før det virket som det skulle. Før jeg la inn bios v1010 var det nesten umulig å gjøre noe som helst på maskinen. Som dere kan se av trådene har jeg vært på randen av.. ja dere skjønner :smile:

Ellers har jeg ingenting å utsett. Kommer helt sikkert til å kjøpe asus neste gang og. Har bare hørt godt om dem fra andre, men det er ille at man skal ha så mye problemer bare pga at de ikke greier å kvalitetsikre kortene de kaster ut på markedet.

c64.jpg

[ Denne Melding var redigert av: Nuffern på 2002-11-27 20:51 ]

Lenke til kommentar

Hvis bios oppdatering var løsning på ditt problem, bør du opplyse det i de to trådene du refererer til!

Forumet har en fin søkefunksjon og det er dermed viktig at trådene blir avsluttet med en løsning.

På denne måten kan du hjelpe andre!

Har forøvrig selv ASUS A7V8X og XP2000, kortet kom med bios 1006 har bios 1007 nå, har ikke opplevd problemer.

Flott at du fikk orden på maskinen din!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 19:37, skrev AzTm:

uansett, var dette det eneste du kom på for å sverte asus sitt rykte for å levere noen av de beste hovedkortene ?

Hehe, men du må se det litt humoristiske i det; Asus reklamerer for at deres hovedkort har den mest nøyaktige temperaturavlesningen ... og få må dem fixe på den :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...