ilpostino Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nå er jeg endelig blitt ferdig med å bygge høytalerstativene mine. vil øke tyngden på dem og til dette har jeg tenkt til å bruke sant. nopen som har forslag til om det er noen former for sand som er bedre egnet enn andre? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) bare bruk sand, vanlig sand... den er jo bare der for å øke vekten for å få stativet mer stabilt... edit: tror tråden hører hjemme i en undermappe av multimedia Endret 13. januar 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Plexiglasstativ med farget sand er en slager Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har god erfaring med sandblåsersand fra biltema til dette formålet. Den er meget finkornet og viktigst av alt inneholder den minimalt med fuktighet. Det koster 50 kr for en sekk. Bruker den selv i mine høyttalere. Ser forresten at jeg bare bor et steinkast unna deg, ilpostino. Har lest CV'en din Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Ser forresten at jeg bare bor et steinkast unna deg, ilpostino. Har lest CV'en din kanksje jeg ser huset hbis jeg titter ut av vinduet.... i "den store matte-tråden" har jeg fått regnet ut at rørene i stativene har et volum på cirka 5.5 liter. det går det med sekken fra Biltema, ikkesant? edit: så nå at den kommer i sekker á 25 kilo. bør holde det... Endret 13. januar 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jepp, en sekk bør holde i massevis. Jeg bor på motsatt side av Torshovdalen. Ser siloen på sinsen fra stua. Kankje ikke helt kasteavstand, men heller gangavstand. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg bor på motsatt side av Torshovdalen. Ser siloen på sinsen fra stua. Kankje ikke helt kasteavstand, men heller gangavstand. da skal du ikke stikke under en barkrakk at du ser bygget jeg bor i Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 da skal du ikke stikke under en barkrakk at du ser bygget jeg bor i 7715618[/snapback] Skumle greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå