Mr_Kuchinawa Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei. Jeg var uheldig og satte ved et uhell opp Hz på skjermkortet til over hva skjermen klarer. Når jeg skrur på maskinen nå, får jeg kun opp at singalet ikke er i rekkevidde. Skjermen er helt sort etter at widows er loadet. Hva gjør jeg? Jeg har foressten Nvidia skjermkort, hvis det er relevant.. Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne, så hvis det er på galt sted kan vel bare en snill moderator flytte tråden.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Avinstaller skjermdriveren i sikkermodus, så starter du maskinen på vanlig måte og installerer skjermdriveren pånytt. =) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Avinstaller skjermdriveren i sikkermodus, så starter du maskinen på vanlig måte og installerer skjermdriveren pånytt. =) 7711216[/snapback] Hehe Man kan jo justere skjerminnstillinger i sikkerhetsmodus... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Avinstaller skjermdriveren i sikkermodus, så starter du maskinen på vanlig måte og installerer skjermdriveren pånytt. =) 7711216[/snapback] Hehe Man kan jo justere skjerminnstillinger i sikkerhetsmodus... 7711227[/snapback] Æsj, du må alltid gjøre alt så enkelt Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Skal ikke være nødvendig å avinstallere noe som helst i sikkermodus, kun stille om frekvensen. Hvordan man starter Windows XP i sikkermodus står beskrevet her. Endret 13. januar 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Mr_Kuchinawa Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Heh, avinnstalerte jeg... Jeg har et Nvidia 6600GT grafikkort og jeg finner ikke driver noe sted. Dvs, jeg tror jeg fant den et sted på nettet, men den ville ikke laste ned. Kan noen finne den? På forhånd takk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Her finner du de offesielle driverne. Her finner du forskjellige drivere, både offesielle, ikke-WHQL-sertifiserte, beta-drivere og tredjepartsdrivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå