Gå til innhold

Feil på word-dokument - Stort prosjekt


Gissan

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et stort prosjekt i heimkunnskapen på skolen, og jeg hadde skrevet 11 sider i et word-dokument, og lagret på en minnepenn.

 

Når jeg prøver å åpne filen, får jeg bare feilmelding, og det står at filen er skadet.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse filen igjen, og få mine 11 sider tilbake.

 

Prosjektet skal leveres denne uken. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et triks jeg brukte på en oppgave som var skadet, var at jeg åpnet den i notisblokk. Det kan ta litt lang tid å kopiere teksten, pga. alle de forskjellige tegnene imelliom teksten som kommer da, men teksten skal ligge der. Så limte jeg alt inn i et nytt word dokument. Det er verdt et forsøk. :)

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar
Du kan prøve dette programmet!

Jeg må si at å skrive så mye og kun lagre det et sted er helt på trynet! Jeg koste meg når det skjedde med en i klassen... jeg hadde sagt det flere ganger at hu burde ta sikkerhetskopier, men neida...

7711055[/snapback]

Så en minnepenn skal ikke være "sikkert"?

 

Jeg prøver programmet nå.

Lenke til kommentar
Så en minnepenn skal ikke være "sikkert"?

7711064[/snapback]

Det er jo datalagring vi snakker om her, minnepenn av god kvalitet er ganske sikker, men jeg har alltid minimum 2 kopier på viktige ting. Stort sett på en mail og en pc. Ofte på minnepennen min i tillegg.

Det kan godt hende den ble skadet da du kopla fra minnepennen f.eks. hvis du ikke brukte "Trygg fjerning av maskinvare".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...