kwernik Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Etter formattering av hdd la eg inn drivarane for skjermkortet på nytt. La vel til to skjermar fann eg ut... Men uansett skulle "flinke" meg berre "prøve" noko lurt, og valgte skjerm nr 2 (ein skjerm som ikkje eksisterer). Då vart sjølvsagt skjermen min svart, og når eg startar opp maskina vil vel den finne skjerm nr 2, sjølv om eg berre har skjerm nr 1. Korleis i alle dagar kan eg få ordna dette? Kjem meg jo ikkje inn for å bytte skjerm... Er litt lost igjen, og eit lite rop om hjelp er sendt ut! Takk! Kortet er eit GeForce 6800 LE (trur eg)... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Prøv å gå inn i sikkermodus,det skal fungere. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Sikkermodus = trykk F8 under oppstarten av maskinen Lenke til kommentar
kwernik Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Takker! Men dette funngerer ikkje. Kjem inn i sikkermodus, men sjølv om eg endrar på skjerminnstillingane så ser det ut som skjerm nr 2 startar først uansett.. Og ikkje spør kvifor eg endra til skjerm 2.....enkelte ting berre MÅ prøvast... Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Prøv å bytt om på skjermene da, bak i pcen. Ser ut for at du har for høy Hz på skjerm 2. Prøv å bytt om på de. Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 sikkermodus -> avinstallere driverene Lenke til kommentar
kwernik Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Etter x antal systemgjenopprettingar gjekk det fint. Var ikkje mange muligheitene i sikkermodus... Men tusen takk for hjelpa folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå