Footy Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kjøpte meg et Sapphire Radeon X1950XTX for to dager siden (den er i underveis) og la egentlig ikke merke til at det er en såkalt VIVO utgang på den i stedet for vanlig S-Video. Sikkert et dumt spørsmål, men jeg vil bare forsikre meg slik at jeg ikke trenger å gå i annskaffelse av noe ekstra utstyr før den kommer.. Er det slikt at det SKAL følge med en VIVO adapter? Så at jeg bare setter adapteren inn i kortet så den S-Video kabelen jeg allerede har den dag i dag fra TV'en rett inn i den og det skal funke uten andre instillinger? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jada, det følger med både ViVo, S-Video og Kompositt kabler. Plugg'n'Play. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Jada, det følger med både ViVo, S-Video og Kompositt kabler. Plugg'n'Play. 7710858[/snapback] Tenkte en adapter jeg da. Siden S-Video kabelen ikke passer inn i VIVO inn/ut-gangen.... men du mente kanskje det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå